Ja den er fed nok. Men det sygeste er den er indregisteret 😲 Hvis man vil ville have snet sådan noget her hjemme vil man jo blive skudt ved syns hallen
tager man F1 under pace car så kommer der sådan en tam f1ér med 19 rpm ligger sif bag pace car som tit er en stor gusten mercer
først høre man f2éren biiiiiiiiiiiivaruuuu
så høre man bare den der mercer gennem der hele med sin totalt gustne brummen
eller da panos var med på lemens i den omvente bil med big mag bag rettet.
for et par uder siden var jeg i gejrn hvor en masse biler var samlet.
en masse stod om en lambo mens han gassede op hmmm den lyder da men ikke vildt så kom der ind på pladsen bulrende sådan en gammel americaner men en lille 8vér også en liter eller 5 , alle vente sig og så på den for den lyd fed.
#18, nu forstod jeg ikke halvdelen af det du skrev, men jeg gætter på at du skriver en f1 er langsommere. Det er rigtigt så længe du kun fokuserer på dragrace, men tag en af ovenstående med til et formel 1løb på silverstone, din dragster vil tabe stort.
Hvis formel bare gik ud på at køre stærkt i en lige linje, så er jeg sikker på at f1 bilerne ville have en langt højere tophastighed.
Det er muligt det kan lade sig gøre selv at bygge en meget hurtig bil som er lovlig på vejen, men sammenlignet med en veyron eller ferrari, så er de langt fra soffstikerede.
da vi var til DHB sidste år igen, var vi nede på en af de forreste rækker da de fyrede sådan en af... selvom man sidder 5-6mtr fra den, kan man stadig mærke et slag i brystet når den får gas... 😲
Hvad med denne, jeg vil gætte på at den holder i forhold til prisen, i England : 235.000 pund indregistreret. Så vil jeg gætte på at den holder helt igennem pris/performance ratioen.
http://www.youtube.com/watch?v... hvis de små hår ikke rejser sig når man ser denne video, så er der sq noget galt. PS. Jeg må eje en Bugatti Veyron en dag 😛 😀
Det er der nok og den koster også noget der 15 mio kr på danske plader har et bil blad hvor de siger den koster 26 mio kr på danske plader. Så vil jeg sku hellere har en mclaren F1 synes klart den federe 🙂
#23 nu siger du lastbiler(vi bevæger os længere og længere ud i offtobic 🤣 ) hør lige denne mother....fuc... af en lastbil http://www.youtube.com/watch?v... 😲
Så kan jeg så blære mig med at jeg har kørt i sådan en R620 sammen med min far på jyllands ringen han arbejde nemlig ved scania som teknins chef så det var jo oplagt at vi skulle ud og fyre sådan en af. Og kan kun sige at den trækker sådan en vi havde mange mange tons læs på og den var sku lige glad med det den kørte bare 😲 Også lyder den bare hammer godt sådan en monster V8 motor.
#38 nice video 😀 Så ser det sq ud til jeg snart skal ud og køre veyron 😲 http://www.youtube.com/watch?v... viste ikke den var med i pro street 😀 #39 lyder satme fedt 😉
Jeg ved ikke lige hvor en Yamaha R1 ligger på hurtigheds skalaen men tjek lige hvordan veyronèn trækker fra i denne video http://www.youtube.com/watch?v... det må satme være sygt at køre i sådan en hurtig bil 😀
Har en ghost rider dvd selv og han ligge for det meste på ruten lidt udenfor stockholm med 300+ km/t og den hayabusa blæser bare forbi de andre så den må da nok kører pænt på den anden side af 300 km/t 😲
#25: Jo det er der i allerhøjeste grad . Der er INTET der slår at stå på runway'en 50m bag 2x F-15E Strike Eagle's der smækker max re-heat i bund, mens bremserne er i bund og så få sek. efter er det go og rotate !... Det er EPISK !. Bagefter ruller der 2x Mirage 2000-D op, og ganske vist larmer de også, men det andet er suverænt.
Jo jo biler runger og brummer, men jets - det er ren torden !. ❤ ❤ Men jeg holder dog også meget af lyden af Rolls Royce Merlin ❤
Det her er altså en svedig Hayabuza. Læg mærke til at speedometeret stopper ved 220 mph, men omdrejningstælleren fortsætter bare. http://www.youtube.com/watch?v...
Behøves jeg sige Dodge Charger 68-70 og Chevy Camaro 69 RS ? 🙂 En ordentlig flot renovering med lækker ferrari-rød lakering, nogle nye BFG (ikke gfx-mærket 😛) fælger, nogle store plader til bagdæk, 2x2 udstødninger i hver side og en fabriksny V8 fra moparperformance + en twin turbo, og så er vi ved at være der, altså sådan bare til at køre i mens man går på 3. og sidste år på handelsskolen 🙂 Glæder mig vildt. Min far er revisor og vi har fået regnet ud, at der skulle blive til det (Os børn får APM aktier, hver jul, så satser på at have råd, og han er sku lidt sej min dad, fordi han siger, at det er rigtigt, at man skal have sin superb bil, mens man er ung knægt 😎 😲
Ja, den er syg! Har tre dvd'er med ham, og det kræver godt nok noget øvelse at køre de maskiner som han gør. Man skal ikke sidde og se de videoer, og så sætte sig ud på motorcyklen bagefter. 😲
Det skal nok passe. I Ghostrider 5 er der et par kapitler med GIS, (Ghostrider In Subaru), og der kører han fra adskillige politibiler samt et par helikoptere. Han er en habil bilist må man sige...hehe!
Jeg kan sgu nok nøjes med den bedste overall sportsvogn gennem tiderne - Porsche 911. Ville gerne have sådan en klassiker. Eller hvis det ikke er muligt så gerne en Camaro Z28 fra 1976~79
En lidt oppe ad vejen har en i sort fra 77. Den er dejlig.