For en uge siden modtog jeg mit nye Sapphire HD3870 grafikkort. Det har kørt fint, men i dag da jeg spillede Crysis så gik computeren helt i hak, og så genstartede jeg, og nu vil den ikke vise billede.
Jeg har prøvet at sætte grafikkortet over i min lillebrors computer, men der vil den heller ikke vise billede.
Så er mit spørgsmål om jeg ikke bare kan benytte mig af min 14 dages returret og sende det tilbage og få pengene tilbage?
Som #3 siger så skal du ikke bare sende det tilbage og sige at du vil have pengene igen, så kunne det godt være at de blev rimligt mopset når de opdager at kortet ikke virker, du skal i stedet bare oprette en ganske normal rma...
Du kan ikke retunere det da kortet ikke er i væsentlig samme stand som da du modtog det dvs. at din 14. dages returret i teorien ikke kan bruges. Du skal i stedet oprette en RMA eller ringe og se om de ikke vil være med til bare at ombytte det til et nyt eller eventuelt forlange ombytning.
Hører gerne hvordan det ender hvis det er købt ved compimail eller Århus PC Lager (samme firma) da jeg har handlet med dem flere gange og egentlig også anbefalet dem til folk.
har fået det til at virke nu, da alt håb var opgivet prøvede jeg lige en ekstra gang, og nu virker det 100 % igen, forstår bare ikke lige hvorfor den gjorde det :S