#2 måske der kommer en 3dmark vantage score liste på som ny funktion 😛 😀 Egentligt utroligt den lille server kunne holde til alt det crap som bliver lukket ud på hwt (det er bare gas 😛 ) Men nice nok synes nu det har kørt godt længe ellers, men det bliver vel bare endnu bedre 😉
Glæder mig til se hvordan det kommer til at køre. Syntes dog at serveren er blevet lidt langsommere inden for det sidste års tid og der var da et nedbrug i går ved 12 tiden om natten. 😉
Det har et stykke tid været vores ønske og hensigt at køre med et RAID 5 (10) setup - for at ha den bedste sikkerhed for jer mht. så kort en nedetid ved et evt. nedbrud.
Og generelt var den nuværende server ved at blive for langsom og træt.
Vi var også ved at komme i pladsmangel på vores nuværende diske, som begrænsede udvikling af siden - det bliver løst nu og så må vi jo se om der ikke også kan blive tid til nye funktioner til jer.
Nu har i vel købt 2 servere, sådan at i kan køre failover på dem ????
Hvilken maskine har i så til at køre VMware infrastructure client ? Den skal jo også køre 24/7, hvis i vil have en ordentlig overvågning af esx serverne.
Hvordan har i tænkt jer at sætte jeres datastore op ? Skal det køre på Infrastructure client serveren via nfs eller hvad ?
Hmm - undre mig over at den nuværende server kun har 2gb ram, mener at huske at i sagde da den blev sat op at der skulle sættes 8 gb i snarest muligt.
Men så må der da nok komme fart på siden, den har ellers kørt fornuftigt siden sidste opgradering (men den skal selvfølgeligt heller ikke have lov til at blive lige så sløv som sidste gang)
#44 det er jo dig at jeg referere mest til / den hash som du sidder og ryger lige nu 🤣 ... ellers må det være mogol farmen lunden (håber ikke at der er nogle der bliver stødt af at jeg skriver det sådan, da det er hvad den bliver kaldt af os lokale 😲 )
... "mogol farmen lunden"?! Are you for real? Seriøst dude. Måske du bare skulle gå inden for igen. Du har sgu ikke godt af al den friske luft. Din lille stakkelpussernullermullerdullerwikidikibassegøj da 😳
#50 + 52 kan man så ikke også få dem til at virke som torrent client, så man slipper for balladen for at gøre noget forkert (kunne være at det ville være nyttigt for nogle af jer pirat bannaner 😀 )
#55 den mangler en næse (en klovn måske 🤡 😲 )... #59 jeg ville godt kunne føre an og bruge den til at uddele et image af en opcoming billed-dvd med billedere fra dette efterskole år 😛 ... men pirat fusk, jeg fortrækker bare at andre giver mig det (det er så dejlig let nede på en efterskole, og det er jo ikke til at spore 😀 ) *HOST!* *ikke med vilje*
Xeon C2D? Selvom de begge stort set er baseret på samme arkitektur så mener jeg det er 2 forskellige slags produkter.
Ellers tillykke med den nye opgradering, den er stor og vi forventer også at hjemmesiden bliver større. Kommer der også et nyt look? Eller er det kun backend upgrades?
OBS! er der end grund til at det er en x86-64 server?
Det betyder at vi er meget godt tilfredse med vores grafiske design af selve Hwt, men vi vil bestemt ikke udelukke at der kommer flere nye tiltag på Hwt, udviklingen står jo ikke stille.