Playstation 3 og film, musik, billeder?

Diverse d.  05. maj. 2008, skrevet af Advanced Micro Devices
Vist: 400 gange.

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
05-05-2008 20:57:44
Svar/Indlæg:
6899/119
Hej gutter.

Kort og godt så aner jeg ikke hvordan jeg skal få ovenstående til at fungere sammen. Jeg vil gerne have min musik og billeder over på playstationen. Hvordan gør jeg det?

Og hvordan får jeg afspillet mine film via min pc. Jeg kender godt programmet TVersity, men jeg ved ikke hvordan jeg skal få det til at virke.

Synes ikke det har givet mig pote at google.

Please, help :)
Prebbish

Superbruger
Tilføjet:
05-05-2008 21:12:55
Svar/Indlæg:
648/5
Jeg har også kæmpe problemer med at få det til at virke ordentligt... Jeg bruger bare Media Player 11 som link, men min firewall eller router (eller begge) fucker det totalt op, jeg har fundet ud af at hvis jeg sætter computeren direkte til PS med krydskabel så er det noget nemmere at få til at fungere, men det synes jeg ikke er en holdbar løsning...

Så jeg venter spændt på en løsning på dit problem :yes:

Fatboc

Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 11:22:43
Svar/Indlæg:
113/4
Har du åbnet firewallen på PC'en så din PS3 kan komme i kontakt med den?
Det var det eneste proplem jeg havde.
Nice program, selvom PS3'en godt kan svære lidt lang tid om at skifte nummer. Den vil vist buffere et minut inden den går igang med det næste.

http://tversity.com/support/qu...

# If you have a personal firewall running or the Windows firewall is running please make sure that the executable MediaServer.exe located under the installation folder of the software (c:\Program Files\TVersity\Media Server by default) is allowed to accept incoming connections on the port used by the media server (which is by default port 41952) (it is not necessary to specify the port on most personal firewalls, however your system will be more secure if you do so).

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 12:33:43
Svar/Indlæg:
6899/119

tak for det :) Det prøver jeg.

Ved du også hvordan jeg får lagt musikken og billederne ind på selve playstationen? TVersity satser jeg på kun at bruge når det drejer sig om film.

Fatboc

Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 15:02:51
Svar/Indlæg:
113/4
#3 NP
Du kan vist vælge Copy på et enkelt nummer og så gemme den lokalt på harddisken. Om man kan gøre det med hele mapper er jeg ikke helt klar over.
Ellers kan man vist koble en FAT32-formatteret harddisk til, via USB, med dine billeder og musik og kopiere dem over. Sådan har jeg i hvert fald forstået det.

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 16:29:48
Svar/Indlæg:
6899/119
Nu har jeg fundet en nemmere måde.

Jeg tager min usb stick i dette tilfælde. laver en mappe der hedder MUSIC og det skal være store bogstaver og på engelsk. Når jeg så lægger mp3 filerne derind, så virker det. Det samme gælder så for PICTURE og VIDEO. Man kan selvfølgelig også bruge dvd skiver og eksterne harddiske osv.