Nyhedsoversigt vs. nyt-om-siden

Om siden d.  06. maj. 2008, skrevet af Xcalibur
Vist: 419 gange.

Xcalibur
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 15:27:07
Svar/Indlæg:
109/11
Jeg ved godt det er smart, men ville det ikke være bedre at lave en "Oplysninger" gruppe, eller noget i den stil, på forsiden, frem for at datere nyheder frem i tiden?

Jeg går som regel ind op oc.dk for at checke seneste nyheder samt artikler. Men er flere gange blevet narret og smuttet igen, fordi det ikke ser ud til at der er nogle nyheder.. Nyhederne er dog blot blevet skubbet ned pga. fremdaterede info om siden..

Lige nu er der to ting omkring konkurrencer, som vil ligge først indtil 1. juni (temmeligt lang tid?) samt en til i morgen omkring serveropdatering. Disse er selvfølgelig ganske relavante oplysninger, men er de så relavante at det er bedre at skubbe nyheder væk for at vise det samme i mange uger?

Blot noget der har irriteret mig lidt i længden - måske er det bare mig der må vænne mig til at skulle ned på siden for at se nyheder :)
NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 15:48:53
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Det skyldes et lille "trick" fra vores side. Nyhederne sorteres efter dato, men - vi kan - i systemet sætte datoen senere, så en "nyhed" vil stå på forsiden i længere tid.

Som du selv nævner, så er de placeret dér med fuld overlæg, nemlig pga. deres vigtighed. Eller, "vores" vurdering af nyhedens vigtighed 🙂


Xcalibur
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 17:52:50
Svar/Indlæg:
109/11
Yea, har gennemskuet Jeres "trick" ;)

Syntes bare det er synd at nyheder bliver nedprioriteret.. Så skulle I måske blot lave en "boks" ovenover nyheder som I kalder servicemeddelelser.. For det er jo ikke direkte nyheder når de har lagt der en måned - snarere servicemeddelelser 😛 Så ville de stadigt blive set, men ikke forvekslet med nyeste nyheder ;)