har en samsung syncmaster 2232BW 2ms 22'' widescreen..
har fundet ud af den har følgende panel: 22"WS Samsung TN PANEL
men øhm.. sagen er den jeg har "skygger" eller "ghosting" i css.. har ikke set det i andre spil.. skal siges det først er opdaget på den måde her i css efter jeg fik denne skærm.. andre har det ikke.. hvorfor er der "sen" respons eller skygger eller hva fanden det er på den? :S
Jeg har den samme super fede skærm. Men jeg har aldrig oplevet skygger eller noget andet i CS:S Jeg mener ikke at der nogen "motionblur" option, men det er vigtigt at man køre 1680*1050 i skærmopløsning.
altså jeg har ALT på low for at have stabile 150fps, og at jeg kan se folk bedst muligt gennem smokes men uanset hva jeg gør så er der skygger.. har også noteret det i crysis :(..
Hvis min skærm er den som er testet til 29 ms kan det nok forklare skyggerne.. i dette tilfælde? kan jeg så godt benytte noget garanti eller lign ? :(.. det er da for trist og side med en lækker skærm der køre med skygger :(
Lige præcis den skærm har jo sammen med et bundt andre været rundt på nettet i forbindelse med at produenterne ikke overholder den angivne ms hastighed... jeg mener den blev målt til knap 30ms den skærm... 206BW er faktisk bedre.
Ja har spillet på CPG.dk net cafe og der fejler 206BW INTET.. det syntes jeg ikke kan være rigtigt når jeg køber "storebroeren" til denne 206BW .. at jeg så skal opleve skygger :S... når det er den køre så dårligt og der er 1/2 pixel fejl