Jeg har en masse penge jeg godt kunne tænke mig at fyre af på noget lir eller noget. Ved bare ikke hvad 🤣 Syntes ikke det kan betale sig for mig at bruge flere penge på min pc lige pt.
Du kan donere den til mig... De skal nok blive brugt til et eller flere formål 😀
Ellers kan du ligge lidt af dem til side til efteråret hvor der kommer en masse nyt sjov til computeren... og så bare fyre den af i den danske gode sommer 😎
La for guds skyld vær med at bruge flere penge på hardware. Gør som Emil siger, tag en ondeste bytur, så heftig at du skal begynde at leve af havergrød de næste 2 måneder 😀
Eller køb MC + MC kørekort... Det går jeg faktisk mere ind for 😛
Ta' ud og rejs, og har du ikke helt penge nok, så spar op. Det får man så meget mere ud af, end 1000 "værdiløse" ting, og er du heldig, får du en oplevelse (eller flere) du aldrig glemmer så længe du er i live.
#11 ja tænkte godt på det. Men magter ikke at ligge og rode med det. Jeg går død i age of conan her om ikke så længe så kan sku ikke lige overskue det for at være ærlig :)
Vi kan lege told og så giver du mig bare halvdelen og så har du kun et problem der er halvt så stort 😎
Seriøst det med mc kørekort eller en rejse er en god ide. Skidt med du ikke får motorcyklen lige nu men kortet vil modne og efter 3 år kan du køre store motorcykler 😲
#0 Du skal kun vælge MC kørekort hvis du gerne vil blive invalid efter 1 styrt. Og så vil jeg forslå du bruger dem i det gode danske sommer vejr ELLER spare dem op så du endag kan købe dig en Bugatti Veyro (0-100 km/t på 2,46 sekunder, top fart 407.5 km/t) og kan køre fra alle MC køere i verdenen 😉 😉
#22 Vrøvl...de fleste mc-kørere har været nede og ligge på et tidspunkt. Men hvis han kan spare 25 mill. op til en Veyron behøver han nok ikke at spørge til råds om hvad han skal bruge sine penge på. :yes:
Hvis dit budget ligger på 5000 kr. : Holder du en fest for alle dine venner, hvis du vel og mærket har nogen (ellers kan du bare købe nogle venner på ebay ( 🤡 )
Hvis dit budget ligger på 50.000 kr. : plus udstyr.
Hvis dit budget ligger på 500.000 kr. : Send dem til mig 😀
Spar op! Det er rart at have penge til udbetalingen og til papirene, når du en gang skal ud og købe dit eget.
Jeg købte eget hus som 20-årig, og det kunne kun lade sig gøre, fordi jeg allerede havde sparet op (og en god bankrådgiver). Når man så har købt en lejlighed/hus, skal man blive ved med at spare op til uforudsete udgifter.