Det kan nu også skyldes, at Getmore er begyndt at sætte deres "bedøm os på trustpilot"-link i deres ordremails ligesom en masse andre virksomheder - så får man unægteligt en del helt nye brugere, som kun har ét indlæg.
Intet skummelt i det.. Det var der bl.a. et par artikler om i Børsen og EPN for nylig.
Kan slet ikke se hvad problemet er med Getmore.. Det kan selfølgelig være fordi jeg aldrig har haft noget rma, men ellers har Getmore altid være leveringsikker for mig! Ihvertfald de 6-7 gange jeg har handlet der.
Angående deres rating på trustpilot så tror jeg på det samme som #3. Er personligt selv en af dem som har givet dem en enkelt god karakter.
det jeg syns er mærkelig er at den nu næsten kun for gode bedømmelser. og der har været sager om deres ansatte gik ind og bedømte deres egeen arbejdsplads
Jeg vil ikke røre getmore med en ildtang. Jeg har ikke selv købt der men min bror og nogle venner har og det hele er end i lort. jeg kan ikke forstå folk gider købe der når en RMA sag udenproblemer kan tage 2 månedere og du høre ikke en skid fra dem.
Det er da ikke mere end en måned siden jeg selv har handlet hos Getmore, og det var IGEN en succes.. Jeg har aldrig haft noget problem med dem, og alle handler er forgået hurtigt.. De skulle også ha' forbedret sig en del det sidste halve år..
Må også indrømme at jeg har ændret mening om getmore, de er blevet bedre.
På mine sidste ordre har lagerstatus passet, og jeg har fået de varer jeg har bestilt til tiden, og godt pakket ind. Så jeg har også givet dem en bedre bedømmelse.
SHG er derimod blevet dårlige, sidst jeg skulle bestille fra dem, ahvde de en vare på lager - og så ikke alligevel fik jeg af vide efter jeg havde betalt og det hele... måtte lige vente i 2½ uge på mine ting kom på lager.
Er meget tilfreds med Getmore og har handlet der flere gange.
SHG er blevet meget store og noget dyrere efterhånden også, har også prøvet flere måneders RMA hos dem. De var mere interessante tilbage i 1998, da jeg begyndte at handle der. Der gik chefen selv ned på posthuset og sendte tingene til mig - ak hvem husker nu det seje Diamond Viper Gfx, der smækkede alt på det tidspunkt - der havde SHG virkeligt det billigste tilbud 🙂
har lige haft en bestilling hos Getmore for første gang i mit e-handelsliv...
Jeg husker også al den negative omtale der har været af dem, så det var lidt spændende at se hvad der skete...
Men jeg må sige min skepsis er bragt til skamme... Kanon hurtig levering, god og relevant information hele vejen igennem...
Jeg havde endda en ting jeg fik bestilt en forkert version af, som jeg måtte sende tilbage med returretten, men også det gik uden problemer. det var allerede klaret dagen efter jeg sendte det tilbage...
Det kan godt være SHG ikke er billige men servic overfor mig kan de sku finde ud af. Jeg sende en 750gb HD tilbage til dem og de blev tested defekt på 3 dage og jeg fin en ny( et andet mærke) der kostede 300 mere uden at jeg skulle betale en kr. Og det er ikke førstegang de har hjulpet mig åpå den måde.
utroligt som der er flamewar mod getmore - de er da ikke værre en alle de andre... jeg synes de har oppet sig meget... har lige bestilt en Q6600 igår kl. 17 og den har jeg modtaget i dag kl. 11, sådan! 😉
Men PC-Huset, så er det helt okay med flamningen hehehe 😀
ps. alt hvad jeg nogensinde har bestilt hos shg er blevet annuleret igen, fordi de ikk holder hvad de lover - og så er de røv-dyre og deres hjemmeside er grim
Står der lige så fint... nu ved jeg ikke hvor mange medarbejdere Getmore har, men om de alle sammen gik ind og gav 5 stjerner så tror jeg ikke det ville ændre ret meget!
Har handlet meget hos Getmore, har aldrig haft problemer, havde en RMA, den ordnede de iløbet af en uge. I forbindelse med min RMA fandt jeg ud af, skal man i kontakt med dem, brug E-mail, de tager ikke telefonen..
#26 - ser ud til det er blevet en hel "trend" at smide sit trust-ratingslink i emailen til kunden, hvadenten det så er ordrebekræftelsen eller opfølgningen.. 🙂
Har også være overvejende tilfredse med Getmore, og har altid givet dem gode ratings. Havde en switch liggende i en måned, som jeg sendte tilbage og der godtog de returretten til trods for at de 14 dage var for længst overskredet. Leveringerne har aldrig fejlet noget 🙂
hvordan fik vi drejet debatten over fra Getmore til SHG?? 😐
men hvis getmore virkelig har ændret sig, ja så er der jo ingen ko på isen mere. den eneste gang jeg har handlet der var da jeg købte en linksys router. leveringstiden eller lager status passede stortset ikke.