#21 Bliver det først i 2009 eller er det et skud? Jeg er helt hooked, speedometeret siger ca. 325 miles når jeg kører et alm. løb :) Tor vel jeg spillede 3-4 timer igår :D
Det eneste der irritere mig, hvilket ikke er noget CM kan gøre noget ved (tror jeg da ikke), er folks irriterende tendens til at køre ind i de andre spillere så snart chancen for at vinde virker urealistisk.. Jo, bannings systemet kan smide dem ud, men håber CM finder på noget andet smart til dette??
Kunne man forestille sig en crasched/laps run statestik, eller måske et system hvor brugere kan rapportere den enkelte spiller hvis han/hun har opført sig uartigt :) Når man så skal starte et spil kan man jo hurtigt se at brugeren fx har få laps men mange rapporteringer, og derfor vælge at kicke ham... Et "Ry'o'meter"...
Dunno how, men det bliver ihvertfald et irriterende problem ganske kort efter det virkede sjovt og fascinationen af effekter havde lagt sig :) Det skal dog siges at de små finesser og "venlige pufs" i det sidste altafgørende sving kan være absolut geniale, og jeg har taget mig selv i at råbe og skrige fordi jeg følte mig forudrettet - hvad skete der lige der tænkte jeg bagefter.. Perfekt spil, får mig sku op på dupperne 🤣
EDIT: Håber desuden vi kommer til at se nogle gode vejreffekter og endnu mere af den dejlige fysik som på mystisk vis føles som om det kunne køre på en gammel 486ér...