asus p5w dh delux bios-instillinger

Bundkort / CPU d.  09. maj. 2008, skrevet af feri
Vist: 311 gange.

feri
 
Overclocker
Tilføjet:
09-05-2008 22:34:44
Svar/Indlæg:
56/11
hej jeg har lige fået opdateret mit bundkort til nyeste bios 2602 og de fleste af mine indstillinger er standard Jeg ville være glad for nogle råd om,hvilken indstillingerne er bedst til at presse nogle flere resultater ud af det. Jeg er ikke leder til OC endnu, jeg vil bare have indstillingerne optimeres.Tak

Spear
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2008 16:19:54
Svar/Indlæg:
564/13
Kan du læse tysk?


feri
 
Overclocker
Tilføjet:
10-05-2008 19:05:22
Svar/Indlæg:
56/11
#1 nej det kan jeg ikke 🙂


feri
 
Overclocker
Tilføjet:
11-05-2008 23:15:41
Svar/Indlæg:
56/11
hmm..slet ingen som kan guide lidt ? 😐


Spear
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-05-2008 11:38:35
Svar/Indlæg:
564/13
Undskyld, har en god ting om stort set alle biosindstillinger generelt, der hedder BIOS-Kompendium - men det er på tysk. Der kan man simpelthen læse om alle ens muligheder i en ordforklaring a-z og meget mere. Det er noget af det bedre, men kun generelt.

Der er 117 forskellige tråde på engelsk om dit bundkort og nogle er på flere hundrede sider. Tjekkede lidt rundt. Har ikke selv haft det, så jeg skal ikke lige blamere mig. Der må være et sted hvor der er en god oc-guide til det, som samtidig går i dybden med bios-indstillinger, der kan/ikke kan afprøves, kan bare ikke lige selv google et godt link til dig. På mit eget eVGA 680i er der nogle enkelte sjove indstillinger, man lige skal vide såsom at enable alle SATA-stik for at få IRQ på SATA i det hele taget, disable FireWire, da det fucker up med noget andet nogen gange osv ( og ikke bare at det frigiver IRQ). Hvilke SATA-stik, man skal bruge, hvis DVD-SATA skal lykkes osv. 🙂

Hm, der må være nogen, der har haft en tråd om det kort her et eller andet sted skulle man tro. Ellers må du prøve at voldgoogle dit bundkort med ord som guide, oc osv.

Desværre ingen hjælp jeg kunne give.

Vh. Spear