Planen er at det skal være en maskine jeg kan bruge, når jeg sidder i stuen, den skal bare kunne lave lidt photoshop og hjemmeside kodning, ikke det vilde.
Ønsker med tiden at oprette trådløs netværk, så jeg kan bruge den på nettet også, uden at trække ledninger gennem hele stuen.
Jeg kan bare ikke blive enige med mig selv om, hvilken af disse 2 maskiner der er bedst køb for pengene, eller om der findes andre gode derude 😀
Jeg vil være lidt fræk og sige, at de er lige dårlige 😛
Arj. Jeg ville nok hoppe på Zepto'en. Men når du skriver "lidt" Ps og hjemmesidekodning, er det så bare for sjov/en gang imellem, eller noget du arbejder med ofte?
Alså arbejder en del med hjemmeside (mest design), dog kun til mit eget privat brug 😀 min gl. slæde af en stationær kan fint trække det ps arbejder jeg laver for tiden (den i min profil).
Vil gætte på at jeg mest vil komme til at bruge den bærbar til div. opdateringer af siden, da jeg nok vil fortrække at bruge min stationær til at lave selve designet
Dog skal jeg snart købe ny stationær til 3d arbejde og animation 😀 😀 😀 og gaming 😲
Hvis du ikke har noget imod det, så vil jeg råde dig til at bruge lidt tid på diverse brugtmarkedet der findes rundt omkring på internettet. (som f.eks. Køb/Salg her på siden). Der kan du finde meget bedre maskiner end de 2 du har der, og så måske endda også til en lavere pris 🙂
Men det afhænger jo af om du noget imod at maskinen har kørt et par timer før 😉
Fona´s er vis bedst, har trådløst netværk, 40GB mere plads(dov er zepto´s harddisk hurtiger), DVD-brænder (Zepto´s kan kun læse DVD´erne), et operativsystem, desværre vista og så har den vist også et bedre gtx men er ikke sikker på det punkt