hahaha, sjov diskussion alligevel 🙂
Jaja, køb bare et kort der understøtter 10.1 og kun pga. det, vil bare grine når flere spil begynder at understøtte det, og så er det kort alligevel ikke kraftigt nok til at understøtte det. Men jaja, gør bare det no problem.
På den anden side, HVIS og jeg siger HVIS nu, alle spil blev opdateret til 10.1 imorgen, og jeg mener ALLE, jamen så hyg jer da, bare spil crysis og cod4 på MAX med 10.1 Nårh nej! Grafikkortene er jo slet ikke kraftige nok til det! Hvorfor købe en del af fremtiden hvis resten ikke er med? Som at købe en Harddisk med 30000rpm som har 10gb harddisk plads, get real! Tingene skal følges ad!
Det bedste ved ATI's kort er 55nm og så er det billige, rigtig discount produkt; 10.1 understøttelse er der kun, for at de kan få nogle flere købere, for det kan ikke bruges alligevel.
Uenig? Når, hva skidt, det heler nok.
edit: Og NEJ! jeg er ikke nVIDIA fanboy, jeg hader dem lidt, de venter på at ati for lavet noget der er kraftigere end deres, før de tager sig sammen til at udgive noget der kun lige slår det, og sådan bliver det ved! Irriterende
Hyg jer!