Man kan så kun optage i 1 min når man har en trial version lidt træls men jeg fik da lavet en 1 min video med mig der drifter med mit G25 rat har rodet en del med settings da det ikke ser ud til at spillet kan køre med et G25 rat men det kommer nok 🙂
EDIT: Nu virker force feedbacken som den skal den kom lige pludselig så nu er det nemmere at køre 🙂
Jeg har i lavet en lille film med mig som drifter med mit G25 rat 🙂
Jeg kører uden nogen form for hjælpe midler som bremse hjælp osv. Lig mærke til omdrejnings tælleren i svingene man kan virkelig se hvordan jeg skal pumpe med gassen for at få bilen til at danse 😀 Det er dog ikke min bedste score har rundet de 5 mio point 😉
#9 fed video, ja jeg turde godt have dig som chauffør 😉 du har jo pænt styr på slæden må man sige 😀 . Ingen tvivl om fraps nedsætter fps, nogen spil gør det mindre end andre
nu har jeg prøvet med begge programmer og fraps er bedst det må jeg sige. Dog kan fraps kun optage noget der ligener 30 sek mod ZD soft game recorders 1 min 😉
Du kan også ændre mængden af frames som Fraps optager med. fx jeg køre med 60fps i WoW og optager jeg fra WoW efter jeg har ændret fps i fraps til 60fps så køre den 60fps i WoW også og jeg mister ingen ydelse. :)