Hvis du ikke skal køre CrossFire synes jeg ikke du skal skifte bundkort. P35-chipsettet kan sagtens holde til Nehalem kommer ud, og der skal vi alle skifte bundkort for at bruge det. Ydelse kan man stort set ikke se forskel på ved bundkort. Det er kun OC-potentialet man virkelig kan se forskel på, og der er P35 ca. lige så godt som X38
Det med kølehovedet kommer vel an på hvor stor ydelsesforskel der er. Så det er vel op til dig om du vil vente for at hente et par grader mere.
#1 Ja det bliver nok det helt store hit når det kommer 😉 Men hvor mange grader mon det kommer til at tage mere? Har læst mit til at det skulle kunne komme på noget ala - 0.50 C, nogle der ved hvor langt supreme kan komme ned?
#2 Ok, har ikke meget forstand på vankøling, så kan ikke hjælpe dig med det.
#3 Jeg ville ikke skifte, hvis det var mig, så hellere købe 2gb ram mere. Du får jo sådan set ikke noget ud af det. Hvorfor ville du skifte hvis det var?
EK Supreme kølehovedet med en god pumpe køler uden tvivl helt suverænt. Men du skal huske at købe bagpladen med. jeg ville bare købe det EK nu og så være glad. Det nye XSPC er måske 2 grader bedre, og det er jo ingenting 🙂