Jeg syntes bare stadig det mangler farver.. Kan godt lide det røde på køleprofilerne.. Men seriøst! De har brugt de samme damn blå/hvide farver siden .. Ja det ved jeg sør'me ikke.. Men de er da præcist de samme som på mine A8N-SLI's.. Det var da helt utroligt.. Der er ikke noget mere sørgeligt end nogle kedelige hvide farver, på et støvet board..
#9 altså jeg ved ikke mere end dig om det. snussede bare boardet op. men vil da tro det er peltiers på nb, så det jo ikke nehalem'en men chipsetet skulle jeg mene 😴 men jeg ved det ikke.
#13 jamen misforstå mig ikke, ejg syntes også det lyder voldsomt. men det kunne da sagtens være. hvem var det nu der lavede det bundkort hvor der fuldte almindelig køleblok med + vandkølehoved + til dice og ln2, hvor man selv kunne skifte den? så helt usandsynligt syntes jeg ikke det lyder
vis det her peltiers så er det helt siker et bunkort jeg ikke skal havde bruger jo strøm som bare .... 😕 men lyder voldsom at det er chipset der bruger peltiers vis det er og ikke cpu 😕
Er heldig ejer af asus striker 2 formula hele 2 af dem, helt nye og ikke et eneste af dem vil virke med min e8400 wolfdale, har prøvet alt, begge skal retur til getmore, med en rep tid på måske 5 uger.