Altså, det der med vinkel-beslag... Helt ærligt, det bliver noget knald. Hvis du vil lave noget pænt, eller bare noget der er til at holde ud at se på, i metal, så kræver det (detsværre) noget værktøj. #7 Vinkelsliber, arhh, come on. Kan godt være det ser meget mandigt ud, at stå med en stor vinkelsliber i et gnisthav, men, vi snakker altså tyndplade her, så ville nu nok foretrække en stiksav, med en god metal-klinge. Men tilbage til sagen, så kræver det noget værktøj, at arbejde i metal. Skal du lave et rigtig pænt kabinet (i f.eks stål) vil jeg mene du skal bruge : stiksav med metal-klinger, boremaskine med metalbor og et par kop-bor (metal), kantbukker. Til at samle det med, ville det både blive supergodt, og superpænt, hvis du gas-svejsede det sammen, med det kræver selvfølgelig både en del (dyrt) grej, og så skal man kunne kunsten. Jeg ville nok foreslå popnitter, til at samle med. Er både nemmere, hurtigere og pænere end foreslaget med bolte/møtrikker (med mindre du går efter et industrial/rustikt look). Men så skal du selvfølgelig også have en popnittetang. Nu virker jeg måske lidt som en kill-joy, men første punkt i et projekt, er altså at danne sig et overblik over, hvordan man gør det, og hvad man skal bruge. Jeg har fuld forståelse for, at du bare gerne vil selv, og jeg håber sgu at du gør det, men det er ikke ligefrem et begynder-projekt. Slet ikke hvis du har en deadline, for hvårnår du skal bruge produktet. Oven på alt det kedelige, ovenover, så vil jeg da opfordre dig til at gå igang. Hvis du har tid, så find alternativer, eventuelt lave et totalt "ghetto-mod-rack", af kasserede, gamle, brugte stumper. Det er hammersjovt, ud og rode allevegne, er der noget man kan bruge, noget at bygge af, sætte sammen.