Nu er der nok ment for dem som bor i kbh området.. for mig der bor i herlev, ville det godt kunne betale sig, da jeg så ville kunne have varene langt hurtigere.. og det er kun en tur med toget fra dør til dør næsten.
"Nemt og billigt at købe og hente Hardware i København" Ja læs hvad der står: I københavn. Dvs hvis du ikke bor der, som du ikke gør. Så skal du slet ikke tænke på det. Så er det bare surt show.
#15 Måske lidt mere, den skal dele plads med en 19 CRT skærm, tastatur og mus + vandkøling. Så nej der er ikke meget plads, måske 70x80 er mere rigtigt. Tager lige et billed engang senere i dag. 🙂
de kan da lige smide en ekstra en op i Årslev lige ud til A9 motorvejen, det ville være dejligt for mig 😀 , men nok også en forholdsvis fornuftig placering når nu man lige tænker sig om 😀
#30 ja, vi er danske! 😀 ... det hjælper da ingen ting at de siger de har placeret en butik i Danmark når den så godt som ligger i Sverige, og de dersens reserve tyskere har SHG, men vi har en midt-data! 😛 basta bom...
Du glemte Århus Pc-lager, formerly knows as Compumail, Bryde 🙂 Vælger jeg tit istedet for SHG og Midt-data. Rart at slippe for, at vente 1 time, på en stang RAM, som man kan risikere ved SHG 🙂
#27 jeg tror de fleste er ligeglade med om shoppen er norsk, finsk, eller tysk - så længe der er god service og priserne er lave. ja, det er en udleveringsbutik, og vi har også andre butikker i kbh som foeniks og zitech såfremt man absolut skal bruge tingene samme dag - men priserne der er langt over komplett's.
ja det er da fint , det kan da godt være du kun tænker på prisen men, men jeg vil altså godt have en lokal butik jeg kan gå hen til og snakke med hvis jeg finder det nødvendig.
Når nu komplet og de andre store fra udlandet har udsultet alle de små danske shops , så kan du ikke længre gå til den lille lokale for han er der squ ikke mere, han måtte lukke forde du køber alt ved den store og kun køber det kølepasta du lige glemte i ved den lokale.
Jeg handler også i min dagligbrugs forde de har god service og personlig betjæning og forde hvis den ikke var der er det mega træls man skal køre langt forde man har glemt en liter mælk.
#39 jeg køber stort set aldrig hos de lokale. man skal vist til roskilde (mm-vision) for at finde en som har "acceptable" priser... og så kan det jo være det samme.
om man handler i shg, midtdata eller komplett kommer ud på eet IMHO
#44 nemlig. men jeg synes den logik svarer til at sige "køb amd fremfor intel fordi de er på skideren rent økonomisk og hvis amd går nedenom og hjem bliver intel cpu'er meget dyrere".
#45 Jeg går heller ikke ind for den logik/politik. Hvis det er 100,- det drejer sig om, så overlever jeg det da nok og 200 for den sags skyld, hvis jeg kan få det samme dag, men derefter bliver det for dyrt.
#43 Jeg synes da dataengros for det meste har nogle priser der er med i den billige ende, og studiedata der ligger 20 minutters cykeltur væk (rødovre) har da også nogle fine køle ting, men det er da bare min holdning.