Hjælp, intet billede.

Diverse d.  14. maj. 2008, skrevet af Joch
Vist: 240 gange.

Joch

Superbruger
Tilføjet:
14-05-2008 20:18:54
Svar/Indlæg:
161/40
Jeg skriver for en af brugerne herinde, han har lige skiftet sin standart CPUkøler ud med en zalman. Han skiftede desuden hans kingston ram ud med nogle OCZ. Efter han havde samlet det hele og startede computeren lyder det godt nok som om den booter, men der er intet respons fra skærmen? Er der nogen der ved hvad der kan være galt? 😕 Han har prøvet at sætte sine gamle ram i igen, det virkede ikke. Se hans profil for specs her http://hwt.dk/userdetails.aspx...
tom81

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2008 21:08:39
Svar/Indlæg:
20170/383
husk at sætte skærmstikket i igen 🙂

HaugeWarriors

Overclocker
Tilføjet:
14-05-2008 21:31:54
Svar/Indlæg:
8/3
Har haft indtil flere skærme til. Jeg har prøvet at køre uden ram for at se om den kunne POST'e, men da den ikk bippede nogle fejlkoder går jeg stærkt ud fra at den aldrig kom så langt. Jeg har også prøvet at køre uden IDE og SATA enheder, men lige umiddelbart er der INTET der virker.
Jeg er virkelig bange for at bundkortet er røget sig en tur, men er der nogen måde jeg kan kontrollere det på?

Bundkortet er i øvrigt købt hos getmore, så er der nogen mulighed for at få noget ud af en RMA?

HaugeWarriors

Overclocker
Tilføjet:
14-05-2008 22:36:14
Svar/Indlæg:
8/3
nnnnNÅ! Jeg skilte så ALT ad igen, helt ned til cpu osv. og nu virker det på magisk vis... Jeg havde ellers kontrolleret, dobbelt kontrolleret OG triple kontrolleret før jeg skilte det hele ad men alt så umiddelbart ud til at sidde rigtigt, men et eller andet må da have siddet forkert siden det virker nu efter en tur med alt ude.

Puha, jeg var ellers liiiiiiige ved at blive bange for at skulle af med penge jeg ikke har...

HaugeWarriors