Problemer med at indlæse hjemmesider

Diverse d.  15. maj. 2008, skrevet af Popnizzen
Vist: 295 gange.

Popnizzen

Superbruger
Tilføjet:
15-05-2008 10:38:53
Svar/Indlæg:
2/1
Hej
Jeg har igennem længere tid haft problemer med at indlæse bestemte hjemmesider på internettet. Sider som www.guloggratis.dk , www.uwp.dk , www.monobike.dk og www.zepto.dk . Sikkert også flere jeg ikke har forsøgt endnu. Dette er sider jeg tidligere uden problemer har kunne besøge. Nu står den bare og læse indtil den hopper over til google, hvor der er et link til hjemmesiden og derfra går den over og fortæller mig at siden kan ikke vises???
Hvad er der galt?
Jeg har tjekket praktisk talt alt. Jeg har undersøgt mit virusprogram, prøvet at deaktiveret det uden held, jeg har prøvet at slukke routeren uden held, jeg har renset computerne uden held. Jeg har prøvet at diagnosticere netværket uden held.
Der er ikke sket nogle forandringer hvad jeg kan huske, fra at jeg kunne besøge siderne til nu.
Jeg er både koblet op trådløst og normalt i hjemmet, da jeg både køre med stationær og bærbar, og problemet opstår på begge comp. Jeg har prøvet at indlæse disse sider på min skoles netværk uden problemer.
Bliver snart sindssyg herhjemme så vil VIRKELIG være glad for alt den hjælp i kan komme med.
Jeg har pt. en 20/1½ linje hos fullrate
Svaage

Superbruger
Tilføjet:
15-05-2008 11:35:09
Svar/Indlæg:
896/29
Har du prøver med firefox ellers hent den her http://mozilladanmark.dk/produ...

paxis

Overclocker
Tilføjet:
15-05-2008 13:55:22
Svar/Indlæg:
229/77
har du en google toolbar? den har givet nogen sider problemer? kan også være andre toolbars!

Popnizzen

Superbruger
Tilføjet:
15-05-2008 14:06:08
Svar/Indlæg:
2/1
Jeg har både IE og Firefox på begge maskiner og det samme sker på dem begge. Jeg har ikke og vil ikke have en toolbar :) Så problemet ligger heller ikke der.

Popnizzen

Superbruger
Tilføjet:
15-05-2008 14:54:59
Svar/Indlæg:
2/1
Problemet ligger hos Fullrate. Så sagen er lukket, har været i telefonisk kontakt og de er i gang med at udbedre problemet