Infrarød receiver

Diverse d.  15. maj. 2008, skrevet af Mr.V
Vist: 245 gange.

Mr.V

Overclocker
Tilføjet:
15-05-2008 17:00:12
Svar/Indlæg:
3/1
Hej alle,
jeg har lige købt mig en Logitech Harmony One fjernbetjening og sidenhen fundet ud af, at jeg skal have en Infrarød Receiver for at kunne benytte den med min bærbare. Men jeg har ikke kunnet finde sådan en IR receiver, går den under et andet dæknavn? Eller skal jeg søge efter noget helt andet? Eller er der måske et bedre alternativ?
For mit ummidelbare bud ville være, at en IrDA skulle virke, men det har jeg så læst mig frem til, at den ikke gør.

Mvh,
den forvirrede :)
Mr.V

Overclocker
Tilføjet:
15-05-2008 19:34:55
Svar/Indlæg:
3/1
Jeg har undersøgt sagen lidt og det ser ummidelbart ud som om, at jeg skal købe en eller anden billig fjernbetjening for at få mig en IR receiver. Kan det virkelig være rigtigt?

I så fald bliver det nok denne: http://www.edbpriser.dk/Produc...
200 kr er jo ikke alverdens penge, men det ville da være rart, hvis jeg bare kunne nøjes med en receiver :)

paxis

Overclocker
Tilføjet:
16-05-2008 15:03:25
Svar/Indlæg:
229/77
De følger normalt med ens fjernbetjening. Har en fra Hauppauge, som fulgte med mit TV kort, men der skulle plugges i et specielt IR hul!Har du tjekket logitechs webside, det kunne de havde en indholdsliste, og IR'en er muligvis glemt!

Mr.V

Overclocker
Tilføjet:
16-05-2008 15:14:01
Svar/Indlæg:
3/1
Jeg har lige dobbelttjekket og der følger ingen IR modtager med til Harmony One, desværre.