Jeg har kigget mange tråde igennem her på siden, men kan ikke finde ud af hvilket bundkort jeg skal købe til min Q9450. Har set at folk anbefaler P35, hvis man har et GeForce kort og X38 til ATI kort.
Sidder med præcis samme tanker som dig.. Har lige fået min Q9450 hjem og skal nu have bestilt resten af delene.
Har det samme Asus Republic Of Gamers X38 på indkøbslisten.
Det er blevet rost til skyerne, og synes ikke jeg kan finde noget om at folk har problemer med understøttelse af brug af alle 4 ram sokler, som der ellers forekommer ret hyppigt på asus bundkort..
Selv har jeg dog alligevel valgt 2x2 GB Corsair PC2-6400 ram..
Hvis du bare skal køre med 1 grafikkort så tag et P35-board i stedet for. X38 skal du tage hvis du vil køre CrossFire, ellers kan jeg ikke nogen grund til at tage det.
Ja, eftersom jeg har et 8800GTS kan jeg jo ikke køre crossfire med det.
Men hvilket P35 Bundkort skal jeg købe hvis jeg gerne vil have et der kan understøtte en masse ram (Vista suger vist en del) men samtidig også kan køre SLI 2x16?
Tak for anbefalingen af rammene, dem tror jeg jeg snupper. :)
Det er bygget op som deres almindelige P35-DS3R bare med lidt ekstra gøjl i form af PATA port DDR3 understøttelse og sådan.. Og den eneste version der findes af det er rev 2.1 - så ingen grund til at bekymre sig over hvilken model man får hjem :)