Nogen der kender en side der hoster dette grafikmod til Oblivion på knap 2GB, andet end filefront, hvor man skal betale for adgang? En lovlig side naturligvis...
Det skal jeg da lige gøre. Kan se den først er hentet om lidt over en time, hvor jeg desværre er ude af døren på vej til koncert, men skriver da gerne lige i tråden, engang i løbet af i morgen, om det er noget værd.
0# du har lige givet mig lsyst til at spille oblibion men du skriver det skal være en lovlig side er det ikke lige meget bare det er lovligt det du henter 😕
Nej, det er det bestemt ikke. Hwt.dk vil ikke sættes i forbindelse med sider osm piratebay osv, og bliver der linket herfra dertil, så kommer der en negativ fokus omkring warez på hwt, som ikke ønskes.
6# ok fandt lige lidt til oblibion her http://planetelderscrolls.game... der er en del fede spells men ved ikke hvor tingen skal lige hende ha<r du tjek på det evt et link til det du har hentet 🙂
fik du det lagt ind ? jeg kan ikke fine ud af det nemlig har hentet det fra filplanet og det er bare en rar fil med nolge mapper har prøvet at lige den der hvor andet ti Oblivion liger men jeg kan ikke se noget
#8, Mener bare du skal smide alle mapperne i rar filen ind i datamappen i Oblivion mappen, og så brug Oblivion Mod Manager til at aktivere og deaktivere mods.