hvorfor bygger de det ikke op som EVE-online? - altså en STOR samlet server, så er det da ikke noget problem hvilken server man spiller på, da der kun er en?
#5 ok jeg overvejer lige situationen så...det med fury - der er kun 2 gutter som ham min kammerat skal spille med indtil videre - og det er i en meget seriøs guild -det er bare slet ikke mig sådan noget med RAIDs hver dag og teamspeak..måske engang imellem...
så jeg er helt åbne for andre server-forslag - New World Order er mere casual kan jeg forstå? for så starter jeg sgu på Wildsoul også som I andre 😉
jeg starter på fury - skal spille med en kammerat der og vi løber sammen i starten
dvs. vi spiller da når vi kan også og hver for sig, så der bliver rigeligt tid til at danne guilds osv. senere hen.. men jeg er mest solo-typen på noob-lvls 1-20 TBO 🙂
jeg uploadede screenies af min account-info igår til min profil for at høre om der var nogle som kunne fortælle mig, om alt var som det skulle være - det tror jeg dog ikke det er.. har intet hørt...man plejer da i det mindste at få en bekræftelse på at man har registreret med sit VISA kort på mail...det er da det mindste...