Jeg har prøvet at sætte cd'en i men problemet er at maskinen tænder meget kort for alle blæsere og alt i maskinen hvor de kører i højeste setting og der hvor den normalt kommer med post BEEP slukker den med det samme, den kommer aldrig ind og får fat i cd-drev eller noget andet, ikke engang keyboard eller skærm intet
Nå det er åbenbart et kendt problem med de her bundkort. Men nu er det helt sikkert slut med Asus efter denne ballade først et P5N-T som ikke kan clocke min skide E8400 og derefter et P5K som efter bios update ikke fungerer på nogen måde F... noget lort, sjældent har jeg oplevet noget mere belastende. Jeg har i øvrigt fået bundkortet ombyttet. Jeg har nu sat det nye bundkort i og opdateret BIOS via det medfølgende software som kom med BIOS. Jeg har ikke bare dobbelt tjekket men også tripple tjekket at det er den rigtige BIOS.
Resultatet efter BIOS opdatering som endnu engang ikke kunne verificere bios er at den laver præcis samme fejl som tidligere kort powerup, hvor blæsere, LED og vandkøling tænder, maskinen slukker derefter og fortsætter i denne løkke indtil man tager strømmen. Asus sikke en kvalitet /sarcasm off