Nej. Jeg har prøvet det, og har det skam også selv på steam.. men det er ikke lige min smag.. kan godt være at jeg bare afskrev det for hurtigt, da jeg ikke syntes at jeg kunne skade nogle af fjenderne - selv om jeg ramte dem 328536298573289 gange (overdrivelse fremmer forståelsen)
skal dog til lan her i weekenden, hvor jeg nok prøver det igen - bare over LAN denne gang.. så kommer lige med en tilbagemelding der :)
men ellers er der COD4.. jo der er en del der er åndssvage i spillet.. men så er det bare at man skal spille på en server hvor at der er en del admins på, og samtidigt sidde på TS så man hurtigt kan få dem kylet ud. (nævner ikke vores klanserver da jeg ikke ved om det er tilladt). I den klan jeg er i, er de fleste et godt stykke over 30 og hygger sig bare. Så modenheden er der skam på den server.
Men ellers ved jeg ikke rigtigt hvilke spil der ellers kunne være, udover FSX, som jeg dog mindes at have læst et eller andet sted at du også spiller... så det vil jeg ikke komme ind på.
Men så tror jeg ikke der er flere spil der er noget værd. Ikke efter min mening ihvertfald. Jo, Empire Earth, men det er oldgammelt og der er ingen der spiller det :P og det er heller ikke et FPS spil.
Men hvis ikke du har prøvet cod4, så prøv det. Du kan bare skrive en PB til mig, så skal jeg nok komme med IP samt IP til vores TS hvis du vil være derpå og spille sammen med os :) Du er ihvertfald mere end velkommen.
/Encrazed