Ram er det letteste i verden at opgradere ja. CPU kan også lade sig gøre, men er en smule mere tricky. Grafikkortet kan ikke nødvendighvis opgraderes. Det kan på nogle få modeller, men langt fra alle.
På den der de nævner ville jeg nok smide nogle ekstra ram i hvis det er, og eventuelt en ny processor hvis du kan finde en billig brugt en. Ellers kan det slet ikke betale sig. Hvis du skal bruge mere computer/grafikkraft så skal du se dig om efter en ny bærbar :yes:
Har også godt hørt at man i hvert fald kan opgradere sine ram, men jeg tænkte også mere på gfx og processor.. Men det er sikkert ikke lige til som du siger ? 😐
Havde også tænkt på at smide en ekstra gb ram i den og eventuelt noget nyt processor værk hvis det overhoved kan betale sig og lade sig gøre. hvor kan man i det hele taget finde en ny bedre processor som passer på det chipset der er i computeren? 🙂
Tror bare jeg dropper opgradering af cpu og nøjes i stedet bare med at opgradere mine ram 🙂 Nu vi er ved snakken, ved du så om det er muligt at overclocke en bærbar? f.eks. cpu, gfx osv?
Jeg ville ikke anbefale andet end en harddisk- og RAM opgradering i en bærbar. Ofte er køleløsningerne skaleret til den pågældende hardware, og det ville være dumt at sætte noget vildere/voldsomt i, endsige overclocke 🙂