Elitebruger
Tilføjet:
19-05-2008 14:03:09
Svar/Indlæg:
5891/423
Hey alle sammen....Nu vil jeg så fortælle min lille historie om, hvorfor zepto's salgs afdelling ikke fatter noget.... :yes:
Det hele startede d. 6 maj, hvor jeg bestilte min zepto bærbar... De havde et knald godt tilbud, som jeg tod imod... D. 8 maj, får jeg at vide at computeren er klar og pakket, til at blive sendt afsted..Fint nok tænker jeg...
D. 12 maj skulle den have været hjemme...nedern!..Jeg ringer til salgsafdellingen, og spørger hvor min bærbar bliver af.. De svarer så, at den først kommer d. 16 maj... jeg venter toldmodigt til idag så... Den kommer ik... Ringer til dem, og får at vide at jeg skal overfører pengene, på en anden måde... Jeg bliver små sur, og følger anvisningerne. Betalling afvist!
Okay...ringer tildem igen, og snakker 30 min med dem, hvad der kan være galt. De siger jeg skal snakke med banken, fint nok. Går ned til banken, og de siger kraftædeme at det er zepto der ikke har accepteret betallingen med et autionsations nr. Går hjem igen, og ringer til dem, og siger de skal bruge et autionsations nr. vedkommende ved så ik hvad det er, og tror det er et transaktionsnr... Han siger at han ringer til mig senere igen, og pøver at finde ud af det... Fint nok.. Indtil videre har jeg været igennem banken, zepto 2-3 gange... 😕 Jeg ringer til kortservice, og de fortæller mig at zepto skal have et autionsations nr. før de kan modtage betalingen, fint ringer til dem for sidste gang, og siger at de skal bruge dette nr. Han siger han ringer tilbage, og at han prøver at finde ud af hvad et autionsations nr er.. han ringer så 5 min senere, og siger at han fandt ud af hvad det var for et nr, og at han havde trukket pengene.... FLOT ZEPTO 😕 😕 😐 😐 ☹
Sidste gang jeg køber noget der.... 😕 😐