Ned i matas og købe isopropylalkohol. Koster maks 30kr, og så har du til mange gange. Sprit kan også gøre det, men skulle ikke være lige så effektivt, da det lægger en form for hinde på fladerne(?).
Jeg plejer nu bare kun at bruge køkkenrulle. Det har virket fint for mig. Tror bare ikke det er godt nok i længden, for jeg kan mærke efter den sidste montering, at den bliver en del varmere end den plejer. Så må nok hellere i Matas efter det der isopropylalkohol :yes:
Gad vide hvordan de små piger der står ved kassen i Matas ser ud i hovedet hvis jeg kommer hen og spørger efter det. De fatter da sikkert nada 😛
Faktisk er petroleumsolie (lampeolie) ikke så dårligt, opløser fx også klisteret fra klistermærker - brugte det tidligere på mange slags cpu´er sammen med vatrondeller - det er brændbart og kan også bruges som tændvæske - har nu aldrig brændt noget af med det. 🙂
sådan et lille ArctiClean sæt de har hos coolerkit til små 40-50kr..har virket for mig i over 2 år og der er stadig tilbage i flaskerne... 🙂 1 flaske til at rense det grove af med og opløse, og så 1 flaske til at give det en god overflade og klar til køler 🙂
Nu er den skiftet, idle er gået fra 39-40 ned til 28C . ambient er 23C.
Brugte husholdningssprit. Nu overvejer jeg så om jeg kan modde intel stock køleren til at passe på mit ati 3870, det er ASUS EAH udgaven, synes jeg kan høre den køler nu ☹