Overclocker
Tilføjet:
20-05-2008 20:22:59
Svar/Indlæg:
5/13
Hej.
Det er let at argumentere for at dette indlæg er fejlplaceret, men jeg synes specielt, det er vigtigt, at jer der handler igennem sitet, ser det.
Indlægget omhandler min "handel" med brugeren jaec. I SMS underskrev han med Jan, og jeg har senere hørt fra en anden, at efternavnet var Kristensen/Christensen.
Det er første gang, at jeg har prøvet at handle her på hwt. Jeg har for ikke så lang tid oprettet et indlæg vedrørende køb af en billig stationær computer, der skulle bruges som skakcomputer.
Sagen er den at jeg lavede en aftale med jaec her på siden, der herefter forsatte over SMS og telefon. Beløbet var så latterligt lille (500 kr. for den gamle stationære computer + 70 kr. for fragt), at jeg overførte pengene uden videre. Siden jeg havde telefonnummeret og tjekket, at der lå en adresse bag, så tænkte jeg, at alt nok skulle gå.
Sagen er den at flere uger efter har han intet sendt, selvom han har lovet mig flere gange, at han vil gøre det. Nu ligger landet sådan, at han ignorerer mig fuldstændig, når jeg kontakter ham. Hans mobilnummer er tilsyneladende oprettet i en anden persons navn.
Denne person kontaktede jeg på et andet nummer, men hun hævder, at hun kun ser ham af og til, og kunne ikke give nogen videre forklaring på, at jaec havde et nummer, der var registreret i hendes navn. Da jeg talte med denne person, så fik jeg ikke meget ud af det, selvom jeg fremlagde sagen som den nu var.
Hvordan er mine muligheder for at få pengene tilbage, som jeg desværre har flydende på hans konto? Alle forslag er velkomne.
Hvis nogen kender jaec / Jan, så er jeg meget interesserede i at høre fra jer.
Tak på forhånd.
MVH, Peter.
//Flyttet til diverse - Season88