Age of Conan - Stor Skuffelse

Spil d.  20. maj. 2008, skrevet af NickKokkedal
Vist: 1194 gange.

NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2008 23:26:48
Svar/Indlæg:
2600/84
Hey Hwt

Nu er jeg kommet igang med AoC early access her i lørdags, og det er da også fint.

Jeg synes bare virkelig spillet er skuffende. Interfacet er virkelig virkelig dårligt og forvirrende, grafikken er smuk, men minder lidt om en masse pæne billeder sat sammen, istedet for 1 smukt billede. Jeg kører med alt på max og har kun en smule lag fra tid til anden, så det er ikke performance jeg klager over.

Spell-systemet er da bare kedeligt, og det kombo fis de har fundet på virker ikke nær så godt som jeg kunne have håbet.

Jeg har totalt mistet lysten, og bliver meget hurtigt træt af at spille det. Er kun lvl 22, fordi jeg simpelthen ikke gider.

Hva siger i andre?

har forresten lige købt team fortress 2 over steam igår aftes... fuck det er fedt :D

edit:
Mappet fungerer heller slet ikke synes jeg, og det er enormt rodet og fovirrende, det samme gælder quest systemet.
PearsonDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2008 23:34:12
Svar/Indlæg:
763/46
#0

Det var da trist at høre.. Har gået og ventet på folks reaktioner, før jeg smuttede ned og købte det.

Hvad siger i andre til AoC??


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2008 23:36:24
Svar/Indlæg:
2600/84
WoW har dynamik, og det fungerede og var overskueligt...

har totalt meget lys til at installere wow igen efter det her skidt, selvom jeg har bandlyst det for længe siden.


mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2008 23:44:42
Svar/Indlæg:
3588/418
Jeg glæder mig til at prøve det :yes:


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 00:07:13
Svar/Indlæg:
6293/359
#2 ja smut du ind i WoW igen og vær glad

så prøver vi andre at give det en større chance... jeg holdt ud til lvl45 i WoW så gad jeg ikke mere - men ja, vi er jo forskellige, og godt for det 🙂


PearsonDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 00:09:11
Svar/Indlæg:
763/46
#4 🤡 Nåede selv til lvl 45 og så droppede jeg også det. Blev fristet igen et halvt år senere da jeg vandt et gavekort til en gamebutik. Købte et gamecard på 3mdr og spillede i maks 10min før jeg mistede lysten igen.

#0 Har ikke lige læst reglerne for Aoc, men kunne da godt være interesseret i at købe det af dig, hvis det er muligt.


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2008 00:19:58
Svar/Indlæg:
2600/84
#4
Det er jo rigtigt det jeg siger :)
Hvor godt spillet rent "mekanisk" fungerer er næppe subjektivt, og WoW er i den grad overlegent. Jeg sammenligner det bare med WoW, da der er mange folk der kommer fra det spil for at spille AoC, og den engine de har brugt i AoC er gammel og rusten, selvom de har udbygget den. Den er stadig baseret på den motor der ligger i Anarchy Online, og det er sgu noget gammelt lort. At de har valgt at viderebygge på den fatter jeg ikke... og hvis man har spillet AO er det også meget tydeligt det minder om hinanden, trods de flotte effekter i AoC.

Edit:
Og man må sikkert ikke sælge sin acc, men who cares really... Jeg skal vende tilbage til dig hvis jeg bliver sikker.


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 00:31:34
Svar/Indlæg:
6293/359
#6 okay ja så må det virkeligt være ringe... jeg synes startgrafikken ude i junglen er dårlig i græsset, men så fik jeg indstillet mit ATIkort rigtigt så så det meget bedre ud... tror dog det er klart bedst med nvidia, som crysis også er...

men at ligefrem lave en tråd hvor du skriver som du gør... så MÅ der være noget om snakken - men som sagt, der skal mere til at få mig i knæ - at du giver op nu, viser bare, at du ikke kan slippe WoW helt - og fair nok - det er da også et rigtig godt spil hvis man bliver bidt af det og får sat sig ind i alle de mange ting

men at sige at AoC er så skuffende... du er så mega langt fra endgame og alle de oplevelser og fede dungeons som kommer på lvl30+... ja jeg ville blive ved hvis jeg var dig

men grafisk - så har jeg det som dig - interfacet er der, men ikk mere - ved ikk om det er dårligere end i WoW, men det fungerer da men er ikk noget særligt.. og Enginen ser både grim og flot ud samtidigt.. helt enig 🙂


Duko
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2008 01:17:38
Svar/Indlæg:
40/3
Jeg har godt nok ikke prøvet AoC men syntes der har været for meget hype omkring det imo.
Jeg glæder mig bare til warhammer online kommer eller jeg kommer med i beta 😀


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2008 01:31:31
Svar/Indlæg:
2600/84
#7
Jeg har ikke spillet WoW et helt år, har ingen problemer med at slippe det, brugte det bare som et sammenligningsgrundlag.

Og jeg tænker mest på alle de folk der falder fra spillet, i starten, fordi det er så som det er. Jeg har en ven der har det ligesom mig... og min far synes også det er enormt ringe. Alle os har købt pre-order i håb om at det var noget særligt.

Men ja, jeg har da også tænkt mig at fortsætte et stykke tid endnu, og se om ikke det bliver bedre. Mit umiddelbare indtryk af spillet har bare været enormt dårligt.


Nomadd
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2008 03:57:56
Svar/Indlæg:
15/2
som #7 også siger syntes du skal blive ved der kommer jo meget mere fede ting ved level 30 og derefter men det må du jo self også selv om hvad du vil:)

er jo det samme hver gang man skal starte på et nyt spil.. skal til at lære de nye spells,menu'es og gameplayed i det hele taget hvilket kan få en til at vride de grå nogen gange når det hele bare ikke går efter planen:P


Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 06:15:30
Svar/Indlæg:
1178/88
JEg har så lige omvendt hørt rigtig mange der er utrolig glade for spillet. Jeg selv regner med at få det til launch.

Jeg spillede selv WoW og var bidt af det, men jeg tror ikke man skal sammenligne spillene 100 %.

Jeg giver det ihvertfald en chance, der er altid nogen der er utilfreds med et spil 😛


Brian
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 06:41:33
Svar/Indlæg:
850/212
jeg kan kun sige

DET ER SÅ FEDT

combo systemet er da alt for nice lavet.
ja der er da nogen problemer men sådan er det jo med alle spil selv for wow da det udkom.
grafikkene er super flot ikke noget at sætte finger på
man må da slet ikke sammenline aoc og wow.
wow er jo et spil hvor man ikke skal tænke selv,
#0 hvad for en server spillet du på?


TheTweaker
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2008 07:39:44
Svar/Indlæg:
76/6
Prøv da Anarchy Online istedet.


Fordele (positive ting):
- Kan prøves gratis (betalende har ekstra områder + våben/armor mv)
- Spilles på globale servere (3 for øjeblikket)
- Tweak muligheder er meget større end i WOW


Bagdele (negative ting):
- Dårligere grafik end WOW (bedre grafik engine er på vej)


Spillet er en slags forgænger til WOW, udkom ca. 2002 (ikke sikker).
Har selv spillet det i 4 år nu og ser stadigvæk nyt i spillet.


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2008 07:48:34
Svar/Indlæg:
2600/84
#13
Har spillet Anarchy Online i 1½ år for noget tid tilbage... og ikke free versionen. Ellers tak :)

#12
Hvorfor kan man ikke sammenligne AoC og WoW? Der er så mange ligheder, endda flere end jeg havde regnet med. Det jeg er mest trist over er enginen og interfacet i spillet. Ikke at det ikke er "ligesom wow".


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 08:16:57
Svar/Indlæg:
2576/125
Undskyld, men efter at have set trailere til spillet har jeg valgt, at holde mig væk fra spillet. Introen ligger op til en masse, men det er set før. Grafikken ser god ud nogle steder, og andre ligner det noget fra medieval total war.

Har selv spillet WoW en årgang, men mistede lysten. Prøvede engang til, hvor jeg købte 2 måneder, for kun at spille 4 timer. Så generelt er jeg nok ikke MMORPG spiller.


#16
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 08:32:39
Svar/Indlæg:
4156/111
Jeg tror bare jeg bliver ved med at game CoH (City of Heroes) :yes:


Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 08:33:55
Svar/Indlæg:
4089/252
Spil noget LOTRO, det spil har alt det de to spil der, knap kanmmøsntre sammenlagt. Nice gameplay, fed grafik, fedt interface :). Ak ja, gid jeg selv havde tiden til at spille igen :(


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
21-05-2008 08:35:49
Svar/Indlæg:
15982/637
#15: Samme her. Jeg har ikke tålmodighed til sådan nogle spil. Nix FPS og Sims PTW.


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 08:52:39
Svar/Indlæg:
4217/223
Jeg har prøvet at spille op til lvl8 i open beta og jeg synes det er meget sjovt at spille AoC. Mest fordi jeg er blevet træt af WoW.
Der er ikke noget sjovt ved WoW mere. Jeg har også spillet det siden open beta så nu er det på tide at prøve noget andet.


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 09:55:53
Svar/Indlæg:
6293/359
jeg synes generelt alle MMORPG lider under, at på et eller andet tidspunkt, så er det ikke det samme som før, og man er mættet og max lvl og intet at lave længere...

men er livet ikke sådan? vi skal ha nye udfordringer for at leve og ha det godt?

nogle giver op på lvl21 som #0 - andre lvl45 og nogle spiller til de ikke kan stige længere og så quitter... ja jeg synes personligt at det er sjovt at lvl'e - andre hader det og synes det er sjovest når man er "den sejeste" og kan lammetæve en lvl55 gnu i et hug.. tja..

men det er vel med at få sig en på opleveren og så sige: det var det: næste spil... ja man ser vel heller ikk sin yndlingsfilm 35 gange? (OK nogle gør, men de har sgu også gedin knald i madkassen!!)

jeg glæder mig til AoC på fredag - mit CE er blevet sendt i dag - godt man lige kan rykke for det 😛 - men jeg ved glæden ikke varer ved, men fuck nu det - der er jo nok et års tid sjov med, som med alle de andre MMORPGere jeg har spillet

Star Trek Online og Guild Wars 2 i 2009? 😎


Remmo87
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2008 10:04:02
Svar/Indlæg:
264/36
HVA!? 😲 😲

Tror vist bare lige du skal vende dig til det eller noget!

Det er det sygeste MMO jeg nogensinde har spillet.
ELSKER interfacen og alle ens vinduer.
Det hele passer perfekt til genren og Conan Lore'en.

Måske er det fordi du er for meget vandt til wow eller et eller andet?


Age of conan er slet ikke blevet hypet imo.
Jeg har været en af dem der har fulgt det fra næsten start og har hørt mange mange ting om det hvor man tænkte aaaah så godt kan det vel heller ikke være.
Nu er jeg snart level 30 og jeg må sige det er MEGET MEGET federe end det nogensinde har været hypet til!!

Kan ikke vente til 80 hvor vi kan begynde at bygge vores PVP fortress i border kingdoms :)

Vi har allerede en PVE guildcity spot.


Syntes wow er noget gammelt bras der bare er kørt fast i samme spor 😕


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 10:20:01
Svar/Indlæg:
6293/359
#21 så sandt så sandt

argh hvorfor er det ikke fredag aften lige nu 😲


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2008 10:31:08
Svar/Indlæg:
2600/84
Jeg er da bare glad for at mine aktier i funcom er steget 80% siden jeg købte 🤣

#20
Du får det til at lyde som om jeg giver op fordi jeg er en værre nab :P Hehe... jeg har ikke givet op, jeg synes bare det er et skuffende spil.

"andre hader det og synes det er sjovest når man er "den sejeste" og kan lammetæve en lvl55 gnu i et hug.. tja.. "
hahahaha :D :D

#21
"Alle ens vinduer"?
Hva snakker du om?
Mener du "Manglen på alle ens vinduer"?

Det er da det mest uoverskuelige interface jeg længe har set. Anarchy Online var langt mere avanceret, men det var da på ingen måde så rodet som AoC er.


Remmo87
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2008 10:49:31
Svar/Indlæg:
264/36
Jeg har alle de vinduer jeg skal bruge....
Og det var ikke ment som med TRYK i "alle"

Jeg mener bare at; ja interfaces ser ikke ud som andre MMO's
men efter min mening så passer den RIGTIG godt til Robert E. Howards fantasi verden og genre.
Syntes Funcom har gjordt et rigtig godt stykke arbejde med at gøre stemningen præcist som jeg har forrestillet mig hele tiden.

Og jeg troede virkelig ikke jeg skulle høre fra 1 person at han/hun var utilfreds med spillet. :) Du er den første.

Men yepper. Hver sin smag 🤣


Remmo87
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2008 10:50:55
Svar/Indlæg:
264/36
#22 Behøver ikke fredag aften :) har spillet siden lørdags da jeg spiller US servers og har Early Aceess :)


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2008 11:01:30
Svar/Indlæg:
2600/84
#25
Hvorfor i alverden US, når EU åbnede samme dag? :P


Remmo87
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2008 11:17:39
Svar/Indlæg:
264/36
Fordi jeg har været i et guild i et år nu som er fra US.
Kender dem alle sammen rigtig godt og da det blev officielt at der ikke var oceanic servers så gad jeg ikke leave for at spille EU.

desuden kan jeg bedre lide den stemning og holdning der er på US servere frem for EU, generelt.


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2008 11:20:24
Svar/Indlæg:
2600/84
Nægter at tro på der er social forskel på EU og US. Kan ikke se hvorfor amerikanske forstadsbørn er bedre end danske prettyboys.

I AO var der også kun globale servere... same old same.


Remmo87
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2008 11:27:25
Svar/Indlæg:
264/36
Næh det giver da umiddelbart heller ingen mening.
Men jo jeg syntes faktisk det er mere behageligt og afslappet på US servere.

Men det er også kun et plus.
for uanset hvad skulle jeg bare spille sammen med mit guild jo :)


#30
Gomi
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 12:32:46
Svar/Indlæg:
101/16
Jeg kan da anbefale Everquest 2 hvis alt andet glipper. Jeg har spillet det siden launch og morer mig stadig kongeligt 🤣

Tog en afstikker til både WoW og LOTR, men EQ2 er stadig det bedste.

Bare min mening.


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 12:38:26
Svar/Indlæg:
6293/359
#30 EQ2 FTW...det er også der jeg har været mest engageret og levet mig ind i sagerne... men havde også tiden til det... savner den tid lidt, men vil bestemt ikke tilbage...meget bedre at have et arbejde nu og noget at stå op til 🙂

EQ2 var jeg også på da det udkom sent i 2004, men så gik jeg ned med stress pga. natarbejde og måtte holde laaang pause med alt der hed computer og TV osv. Genoptog så spillet 3/4 år efter... så det er noget helt specielt for mig

men som sagt, så er jeg meget mere casual nu, men kan stadig sidde og savle over et godt skjold eller sværd, hehe 😛 AH /auction house) FTW! 😲


Anonym202012169657
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2008 12:57:50
Svar/Indlæg:
52/8
nej nej nej i har det helt forkert! EQ1!! ftw, helt klart det fedeste spil jeg har spillet.

jeg venter også stadig selv på AOC på fredag, men er allerede i guild, og hører kun rigtig fedt om det, alle derinde som spiller og har spillet siden pre' synes det er fedt.

alt skal prøves til fulde, jeg sagde også jeg aldrig ville komme til at spille EQ1 da jeg så mine venner spille det, grim grafik, kedeligt bare at gå og slå og stige lvls, wupti prøvede det et par gange og var hooked de næste 3,5 år. :)

man bliver nødt til at prøve noget ordentligt for at rakke det ned synes jeg.

wow er helt klart også et udemærket spil, men det mangler også bare mange ting, som gør det trist i enden synes jeg.


Mikey80
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2008 13:12:45
Svar/Indlæg:
21/2
Hvorfor er det at altid at der er nogle teenager der skal skabe sig ?

Først og fremmest så har jeg spillet WoW i 3 timer og stoppede fordi JEG synes det at grafikken var så cartoon agtig at det ikke var til leve med + kender et par stykker andre end mig der har haft den samme oplevelse, nå fred med det.

Pointen er at AoC er et rigtig godt spil i mine øjne, den største fejl i spillet pt. er nok chat vinduet og at du ikke kan se hvor din gruppe er med mindre du zommer helt ind på kortet..

Men generalt er det et rigtig godt spil gennemført på så mange punkter stadig lidt bugs her og der, men det vil der altid være ved en nylancering af et mmorpg.

Så klart et spil jeg vil forsætte med rigtig lang tid endnu, samt jeg ved at der er mange der har samme holdning som mig, så hvis du er utilfreds så smut og hold kæft bare fordi det ikke passer til dig (der er jo en oversag til at den er rated M).

Så dem der først for spillet på fredag, glæd jer !


Pungo
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2008 13:36:29
Svar/Indlæg:
781/56
Alle har vel ret til deres mening, jeg personligt bruger ikke rigtig andres meninger til noget når det kommer til Film og Spil. De skal helst ses og prøves før man rigtig kan danne sig et overblik over hvad det hele drejer sig om. Jeg over vejer selv kraftigt at invistere i spillet, om ikke så for at prøve de 30dages gratis. Har selv spillet DAOC, AO, EVE Online lidt LOTR, WoW, Lidt EQ2, jeg glæder mig også til Warhammer online kommer, men nu har den kun stået på WoW siden det udkom og havde lige daoc åbnet et par gange her i år, men er ved at trænge til at prøve noget nyt. og AOC er faldet i min smag.


Ottzen
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2008 17:46:12
Svar/Indlæg:
81/4
Jeg er egentlig ikke skuffet over spillet. Og det var endda i den ret buggy betaclient, men jeg er derimod skuffet over den måde de har håndteret fragt og salg af adgang til beta og nu selve produktet.

Der skal betales for det ene og det andet og når det så er betalt er der forsinkelse på det...

Så håber da det ender med at være pengene være senere hen og ikke bare endnu et spil på hylden!

Til dem der klager over spillet, fair nok, men det er ret svært at give en fair bedømmelse af et spil, ved kun at have oplevet de først 10-20 lvls imo.


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 18:01:19
Svar/Indlæg:
6293/359
#35 helt enig - derfor #0 får folks sind i kog 🙂


bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 18:18:08
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg synes personligt at det er ganske udemærket spil og der er en masse nice features i spillet, WOW er derimod det ringeste online spil jeg har prøvet til dato (bare min mening).

Jeg har et års online spille i AOC gratis, samt nogle nice items i spillet fordi jeg har været beta tester i de sidste 6 mdr.

Næ du jeg forsætter med spille starwars galaxies lidt endnu


Drunken
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2008 20:09:51
Svar/Indlæg:
1107/258
tjaa. alle spil bliver jo løbende opdateret og hvis folk whiner nok over chat vindue eller andet interface så bliver det jo nok fixet snarest, Der er jo altid lidt opstarts pis der skal laves.. og nej syntes ikke man kan sammenligne wow med dette. ligesom at sammenligne en tegnefilm for børn med en gyser for voksne ^^ har dog selv spillet wow i ca 1 år.. men Final Fantasy XI er helt klart stadig min favorit. men men. langtid siden. fået 2 børn imens og nu... ikke spil mere på seriøst plan. ellers skide hyggeligt med et static party hehe... lotro er også fint. fik bare ikke nogle "venner" i spillet at følges med desværre.

:)


Chessr
 
Superbruger
Tilføjet:
22-05-2008 11:06:55
Svar/Indlæg:
398/54
det er fedt at læse hvor mange forskellige MMORPGS folk har spillet eller spiller.
jeg har selv prøvet de fleste og er igang med WoW sammen med min kæreste og lidt Tabula Rasa selv. men AoC trækker i mig :( ved ikke om jeg skal stoppe med Tabula Rasa efter 1½ måned og prøve AoC eller fortsætte med Tabula rasa 😳


Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2008 12:27:05
Svar/Indlæg:
4089/252
Nu må jeg lige spørge:

Alle snakker om spillet, somom de har prøvet det, men så læser jeg at de fleste stadig venter på deres keys/spillet osv. Hvad danner folk deres mening ud fra? Jeg synes det er forkert at udtale sig om det, hvis man ikke har siddet med det.


Kejserkamla
 
Superbruger
Tilføjet:
22-05-2008 12:53:37
Svar/Indlæg:
240/19
Age of Conan er vold fedt og jeg er kun level 8 😲


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
22-05-2008 14:13:12
Svar/Indlæg:
2600/84
#33
Gider du lige tale pænt? Jeg skaber mig slet ikke, jeg giver jer bare min mening om spillet, da jeg havde glædet mig enormt meget til at spille, og så bliver jeg præsenteret for den engine og det interface, og så bliver jeg skuffet. Længere er den ikke. Desuden er det bare min mening om spillet, og det er da også en inbydelse til debat. Jer der bliver sure over jeg siger jeg synes spillet er dårligt... tag lige at slap af.

edit: og mine aktier er fordoblet nu, yay


Ottzen
 
Superbruger
Tilføjet:
24-05-2008 11:13:41
Svar/Indlæg:
81/4
#40

Jeg har nu spillet en stak timer i går og er nu lvl 14 og jeg har indtil videre en helt god oplevelse. Har kun spillet solo, så ser frem til noget mere samspil med andre og se hvordan det kører.

Jeg tror at de fleste herinde tillader sig selv at tale om spillet ud fra at have prøvet beta, hvilket aldrig er en optimal møde at afprøve det på imo. (uanset hvilket spil vi snakker om)

Jeg er en del mere imponeret over den endelige release end over beta, så thumbs up herfra indtil videre 🙂


Gang
 
Overclocker
Tilføjet:
27-06-2008 20:41:49
Svar/Indlæg:
1/0
Hvorfor er der ingen der nævner Vanguard? det koster kun 100 DKR i EB games og det er faktisk godt nu.


Piebringer
 
Superbruger
Tilføjet:
02-07-2008 12:30:00
Svar/Indlæg:
573/81
Jeg er også lige blevet lvl 22, og jeg gider det næsten ikke. Jeg synes det virker forvirrende, altså at man ikke ved hvad man skal. Jeg kan godt lide at der er i et spil som f.eks WoW en stor by hvor man bare rende rundt og hygge. Det kan også være lidt kedeligt da man kun kan være en race, hvor man i de fleste spil kan være Orcs og alt muligt andet.


Anonym202012169657
 
Superbruger
Tilføjet:
02-07-2008 12:31:45
Svar/Indlæg:
52/8
jamen det foregår jo ikke i wow universet, så du kan jo ikke bonge aoc for ikke at have flere racer osv.
det foregår i aoc universet, hvor det bare er forskellige menneske racer, som så dræber monstre osv.
så det vidste du vel også da du gik ind til det?!


Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-07-2008 12:32:10
Svar/Indlæg:
1178/88
#45 Fuldstændig enig. Godt nok er det fedt at man kan kæmpe by mod by, men samtidig fandt jeg det også fascinerende at man valgte en race som i WoW... Dette mangler man lidt i AoC...

Er der nogen der har været i clan kampe?


Piebringer
 
Superbruger
Tilføjet:
02-07-2008 19:45:03
Svar/Indlæg:
573/81
#46 Jo det ved jeg godt, men jeg synes bare at det virker bare som alle de der utrolig dårlige forsøg på at lave et "WoW" spil/Mmorpg spil. Jeg siger ikke at spillet er fuldstændigt uspilleligt(eller hvad man nu kalder det) Jeg synes bare ikke at man kan sidde i 3-4 timer og spille det, som man så kan i WoW


Anonym202012169657
 
Superbruger
Tilføjet:
03-07-2008 11:07:01
Svar/Indlæg:
52/8
Nu er wow jo heller ikke den eneste målestok der er, det er ikke det første mmorpg spil som er og heller ikke det eneste, som folk ellers er hurtige til at tro.
så det er jo på ingen måde et forsøg på at lave et wow spil, det giver ingen mening at sige, men det er et forsøg på at lave et mmorpg spil, som kræver lidt, og giver lidt udfordring, frem for pisxeline spillet wow.
men det er jo bare hver sin mening hvad man kan lide og kapere.
men bare lad være med at sammenlign alt med wow, da de bare er et spil for sig selv, og ikke det som alle andre spil skal sammenlignes med.
langt fra.


Piebringer
 
Superbruger
Tilføjet:
04-07-2008 13:18:39
Svar/Indlæg:
573/81
Forresten så bryder jeg mig ikke rigtigt om combat systemet, fordi at jeg synes at det er alt for svært at ramme folk, og de fleste kan bare out-runne en. Bare f.eks som assassin så skal man være heldig for at ramme med en combo.


#51
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2008 14:24:26
Svar/Indlæg:
4689/105
#50 Jeg elsker det kamp-system de bruger i AOC. Der er ikke ordenlig action i det system WoW har synes jeg. AOC er det skillz det afhænger af og ikke kun gear, som det i meget stor grad er i WoW.