Nu er det jo nok ikke kun chipsets der bliver produceret i kina, så måske man skal regne med en ligeså stor procentvis stigning på resten af stumperne også, og så er det ikke kun 25kr mere...
Hehe i er sjove. De 25kr skal ganges op med 2 gange fortjeneste, så det bliver noget der ligner 70-100kr i sidste ende. Måske mere.
Det er jo hvad feks. asus skal give for chipset til deres kort fra intel. Så omkostningerne på et samlet bundkort stiger, og så stiger købsprisen for forhandleren og så stiger den også for forbrugerne.
og prishævningen på 20-25,- er jo også ved køb af 1000 stk. så ved køb af 1 stk + fortjeneste, så render det altså en hel del op, når varen skal sælges til slutbrugeren
Jeg sidder bare og er helt ked af, at jeg ikke fik købt 1.456.781 bundkort, som jeg ellers havde planlagt her i sidste uge - der gik jeg lige glip af en pæn fortjeneste :<
Husk nu på, at det jo ikke er priser for 1 stk bundkort, men for chipset chips ! ;) Og firmaer som Asus køber jo ufattelig mange ad gangen, så tror godt du kan regne med de priser, som HWT oplyser ^^