den ser fin ud men istedet for det gfx du har valgt ville jeg anbefale det lidt billigere 8600GT med 512MB RAM. Og en kortlæser er altid rar at have i et mediecenter 😉
Helt ærligt, så fatter jeg godt nok hat af, hvordan de kan sælge sådan en maskine som mediecenter. For mig at se, så ligger den i kategorien "meget dyr spillecomputer, der skuffer ved nye spil"
Hvis du ikke har tænkt at mediecenteret skal bruges til spil, så vil jeg anbefale dig nedenstående system. Jeg har selv samlet et lign system før, hvor jeg kan fortælle dig, at CPU-køleren er som skabt til dette kabinet, da den kan køres helt passivt, med noget der ligner 3mm fra de to store (og lydløse) 120mm blæsere der sidder i siden.
Skal der spilles, så kan du i nedenstående system skifte CPU ud med denne:
Der er ikke mange ben i at samle sådan en computer, og hjælp kan du jo altid få f.eks herinde, skulle det gå lidt skævt. Ellers samler jeg det da gerne for dig, hvis du vel og mærke bor omkring Århus et sted.
Til Mads 321 du skriver nok så fint hvad man skal bruge til et mediecenter men hvad er det for et kapinet er det shuttle du mener eller hvad for det er det jeg leder efter men jeg syntes også det er for dyrt og og det må meget gerne være meget stille har du et råd ??