hvis du ikke er HW tester / site, så skal du som #4 nok hen og få dig et godt ry for at videre give hvilken info og ting og sager om dit HW når du laver WR... det er vist meget svært at få fat i dem, inden at de kommer som retail, da en retail som regel OC lidt bedere (meget lidt, men shamino og de andre syntes godt om det)
#11 - det er ikke for ingenting at season88 gik under navnet ninja88 på CeBIT 😉.. og det er faktisk ikke engang løgn(navnet altså, det med fragtbilerne kommenterer vi ikke)
Man skal bruge 3 sorte Honda Civic med grønt neon nedenunder. Så skal du bruge en kontakt på havnen der ved hvornår de gode vare kommer og i hvilke lastbiler. Du skal selfølgelig være ret god til at køre bil, og det skal de 2 andre chauføre også. Desuden skal du bruge en ekstra mand med en speargun så i kan overtage lastbilen.. Men du så også lige passe på at en helt 5. mand på dit team ikke er en undercover politimand der bliver forelsket i din søster (som forresten er RET lækker og laver sindsygt gode tunsandwich)... Og du skal forresten også passe på at hvis du nogensinde kommer til at køre om kap med politimanden, han i hans mega grimme Supra, og dig i din GTO style car, så kommer der altså en bil fra højre lige når i et kørt forbi toget....
Jeg glemte forresten også at sige at du ALDRIG skal lade din DAMP ven køre om kap med en gut ved navn johnny Tran.. Han bliver abre skudt ned fordi han taber...
Men back til de ES CPU'er... Enten går du i seng med folk fra Intel, eller så begynder du at skabe et navn for sig selv indenfor HW verdenen.. (og nummer et er vidst lettest!) 😛
Personligt er jeg hoppet uden om Intel, og er gået direkte til AMD.. jeg har fået foden indenfor via mit bekendskab til den ledende kvinde hos AMD/ATI, nemlig Ruby...
Langt sagt: Der er jo altid forskel på hard- og software... Software kan du kopiere og sende videre i systemet via forskellige distubitions kanaler... Det gør sig ikke gældne for hardware.. Jeg vil gerne se dig derhjemme sidde med en lodekolpe og noget metal i forsøg på at skabe en CPU.. Personligt tror jeg ikke du får succes, men du kunne jo overraske.. Jeg tror du kan få et forholdsvist godt job hos en chip producent efter eget valg hvis du kan... 😛