Jeg har samme problem, men at andre skal sidde og grine og fnise over det fordi de ikke har problemet er for lavt. Hvis 50% af brugerne har samme problem, ja så er det nok ikke en døgnflue der kommer og går men et reelt og faktuelt problem.
Jeg har sat mine internet indstillinger til at stoppe al flash animation, men det er sgu lidt træls hvis man gerne vil høre radio da det ofte er via flash plugins.
At minimere vinduet er måske meget godt, men det hjælper jo nada hvis det er hwt man vil kigge på.
Det er muligt at det er sponsor reklame men hvis 50% irriteres over det, så giver det nok også 50% mindre i omtale.
Det er heller ikke alle der hele tiden sidder med überl33t cpu power således at man kan hælde alt rundt i flash reklamer. Min P4 1.7Ghz, jeg ofter sidder ved og kigger på nettet er ofte ved at knække det ene ben når hwt besøges.
Selv min bærbar når den er sat til strømforsyning og står til dynamic switching ryger automatisk op i 1.6Ghz så snart hwt besøges, men på andre mindre krævende sites kører den 800mhz.
Nu på min bærbar med kun hwt åben og jeg skriver dette mens BGF reklamen kører da ligger CPU forbruget på 56% - højreklikker jeg på banneren og siger rewind så den stopper så ryger CPU forbruget ned på 6% og blæserhastigheden falder.