Problem med HP printer.

Litteratur d.  26. maj. 2008, skrevet af beko6430
Vist: 1051 gange.

beko6430

Overclocker
Tilføjet:
26-05-2008 20:32:55
Svar/Indlæg:
0/1
Hvad gør man med et "verdensfirma" som HP. Har købt en HP all-in-one Printer til min HP computer med XP. M E N de kan/vil ikke køre sammen. Efter at HP support i flere dage har prøvet at hjælpe, har de tilsyneladende opgivet. De lader ikke høre fra sig, selvom de bliver rykket. Kan man ikke stille krav??

Bør HP ikke sørge for at deres egne produkter kan køre sammen??

Mage til uforskammede mennesker som hos HP har jeg ikke oplevet længe.

Hvad gør man med sådant et firma. Er der andre der har lignende problemer med dem??

Svend Aage Bek
bek-nordborg[at]bbsyd.dk
hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2008 20:34:24
Svar/Indlæg:
7263/260
Du skalnok lige angive en overskrift 🙂

season88

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2008 20:49:34
Svar/Indlæg:
1221/95
Velkommen til siden 🙂

Jeg har redigeret, eller nærmere tilføjet en overskift til din tråd. Desuden har jeg rettet i din e-mail adresse for at forhindre spam..

Men back to topic - Hvilken model af HP all-in-one har du købt? Og står der noget om i specifikationerne at den kan køre med XP?
Det er egentligt også et job for stedet du har købt at finde ud af hvad der er galt. Og hvis HP support (som iøvrigt skulle være ret god) ikke kan finde ud af det, så er det nok fordi printeren er i stykker....

Timozzdk

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2008 20:52:12
Svar/Indlæg:
1636/115
Der kan jo være mange ting galt. Har du tændt for strømmen? 😲
Spøg til side, men de stakkels mennesker hos HP support kan jo ik gøre for at du ik kan få det til at virke.
Tror du forventer meget mere end hvad muligt er at gøre over en telefon eller email.

Og nej har aldrig haft problemer med deres produkter, og har aldrig haft brug for deres support.

Prøv at fortælle kort men præcist hvad problemet er, så kan det være vi kan hjælpe dig herinde.

pete45

Superbruger
Tilføjet:
26-05-2008 21:07:49
Svar/Indlæg:
284/89
Har selv en HP all-in-one og de kan være lidt sjove at installere. Ved med min at det vigtigt at du ikke sætte datakablet i, mellem pc og printer før din install cd be'r om dette! ellers kan den slet ikke finde udad.

Og ved min mors HP all-in-one printer, er det fx vigtigt at du ikke tænder den før du bliver bedt om det.

Ved ikke om det kan hjælpe, men jeg har kun har gode erfaringer med HP's printer og især deres all-in-one

Fonzi

Superbruger
Tilføjet:
26-05-2008 21:08:54
Svar/Indlæg:
262/18
Tja, det er lidt svært at hjælpe når du ikke er mere specifik... Men, har selv en HP Photosmart C5280 og havde også en del problemer med den i starten. Windows XP meldte den som et "unknown device" når jeg sluttede USB kablet til. Fik den til at virke en 2-3 gange og kun lige efter en friske installation af driverne... Snakkede selv emd HP support hvilket der heller ikke kom noget ud af. Prøvede at købe et nyt kortere USB kabel, men det hjalp heller ikke. Som det sidste spenderede jeg lidt ekstra og købte nogle høj kvalitets Belkin USB kabler og det løste problemet. Forbindelse skal åbenbart være ekstremt god når det kommer til HP printere, havde ellers ingen problemer med min gamle printer når den brugte det "billige" USB2 kabel...

Bare en ide.

Snake

Overclocker
Tilføjet:
08-07-2008 00:19:45
Svar/Indlæg:
2/1
Hej.
Jeg har lige købt en HP c5280, og har det problem, at når jeg printer på en CD-skive, så er det som om skiven ikke ligger i midten af print-dimsen.
Det betyder at printet på skiven ikke er centreret, og der mangler noget øverst på den.
Samtidig er der blæk på den nederste del af print-dimsen (den man ligger CDen i inden man skubber den ind i maskinen)
Man kan også se problemet, da hullet i midten af skiven ikke er printet rigtigt, det er ligesom forskudt.
Nogen som kan hjælpe mig?
tak
Kim

kman2008

Overclocker
Tilføjet:
06-10-2008 21:31:00
Svar/Indlæg:
27/9
Jeg havde ellers også tænkt mig at købe en hp c5280 på grund af den er billig og kan printe på dvd skiver, men jeg tør næsten ikke nu.

hj2611

Overclocker
Tilføjet:
23-10-2008 16:16:47
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg har denne printer, og jeg har fortrudt så meget at jeg købte den, fordi hver gang jeg vil udskrive på dvd´en, så er den som "kman2008" skriver, at printet ikke er centreret på skiven, men er rykket 2 mm ned, så det flyder med blæk nederst på skiven, og jeg har prøvet alt..
jeg bruger de skiver der hedder full face printable, og så ser det sgu ikke godt ud at printet er rykket en smule ned af..
jeg er simpelthen ved at rive håret af mig selv, så jeg er næsten kommet dertil hvor jeg hellere vil bruge mine aggressioner på at ødelægge lortet og købe en anden, dog aldrig dette mærke igen...