Superbruger
Tilføjet:
27-05-2008 04:18:47
Svar/Indlæg:
649/37
Hello folks 🙂
Sammen med diverse andre ligegyldige tråde, der er blevet postet her i løbet af aftenen, vil jeg lige komme med lidt modifikationer jeg har tænkt på til mine forskellige computerdele.
Mit første projekt bliver lidt modificering af mit Logitech G15 keyboard. Det er efterhånden en gammel sag som trænger til en lille genopfriskning i form af nye farver og andet lys.
Jeg har tænkt på at køre efter temaet rødt og hvidt i stedet for blåt og gråt. Og af mangel på andre farver tror jeg at jeg vil beholde den sorte kant, samt knapper osv. Altså få alt det blå lys til at blive rødt, samt få givet det grå i mere hvid farve.
Udover keyboardet har jeg også en Logitech G5 revision 2 mus, som trænger til lidt af en overhaling. Her vil jeg køre det samme tema. Dog vil jeg skrabe alle de sorte "pads" foroven væk, således at musen får den blå overflade til, at arbejde videre på. Jeg vil udskifte de orange LEDs med røde, samt måle det blå rødt og give de forskellige knapper et hvidt look (Her er tale om de knapper, der i forvejen er sorte/grå).
Til sidst har jeg en 20" TFT skærm fra Acer, hvor jeg bare vil male det grå område rundt i kanten, rødt. Dette kan eventuelt udvides til at alle knapperne bliver røde.
Kom endelig med nogle forslag til, hvad jeg ellers kunne lave her i min dejlige "ferie" (Undskyld igen CF!). Det kan være alt mellem himmel og jord. Det eneste min "ferie" ellers kommer til at gå ud på, er mit arbejde som elektriker, så derfor vil jeg have en masse tid til diverse projekter 😉