Godt at det tilsyneladende var en and, den nyhed. Ville have været sørgeligt, hvis Abit ikke længere ville være en mulighed. Og jeg melder mig øjeblikkeligt under fanen, hos de der anbefaler Abit. Det gør jeg, og har gjort mange gange. Og finder det også MEGET mærkeligt, at der er så forholdsvis få der bruger Abit, og åbenbart endnu færre der anbefaler det. Ja, de havde en downer, men det var det, og nu er det en anden tid. Altid ser jeg "køb Asus", "Gigabyte rocks" osv osv, og når så man står i hjørnet og siger "kig lige på Abit´s kort", så bliver man ofte (i bedste fald) ignoreret. Jeg kan selv godt lide, at høre andres meninger/erfaringer, men jeg læser også alle de reviews, jeg kan finde, af produkter jeg er interesseret i. Og HVIS man nu gad at læse reviews, så ville man jo opdage at Abit´s bundkort for nogle temmelig gode reviews. F.eks så mener mange site´s, at Abit lavede det bedste 680-kort, P35 Pro er valgt til årets mobo en del steder, P965 QuadGT fik rigtig nydelige anmeldelser, X38 kan ikke ligefrem kaldes et dårligt kort.... Så, jo, Abit er bestemt værd at kigge nærmere på, og jeg vil da selv foretrække Abit, når jeg skal skifte ud. Detsuden har Abit nogle virkelig gode forums, med en meget behagelig atmosfære, og meget hjælpsomme brugere. Jeg skal være den første til at indrømme, at Abit ikke er de hurtigste dyr i skoven, de er sjældent blandt de første med et nyt chip-sæt, og ofte blandt de sidste, men til gengæld er det også ret gennemarbejdede kort de smider på gaden. Har indtrykket af, at visse andre producenter, har så travlt med at være først på gaden, at det nærmest er Hardware-beta-versioner de udsender i handlen. Nå, det var bare min mening, håber oprigtigt at Abit bliver ved med at være en mulighed.
Tak.