først har ikke haft nolge af dele så det er hvad jeg har fåget at vide og læst mig til...
CF viker fint i de spil der understøter det dog er det ikke alle spil der gør det desvære 😕 sli skule virke i så godt som i alle spil vis ikke ale da nevida vis opdatere listen tit men som du er inde på så korster 2 nevida kort mere ind 2 ati kort måske du skule overvejde at købe et topkort og nøges med 1 super ydene kort ?
2# ok går også og overvejer lidt sli men hvad vil du spille min fornåfdige steme siger jeg kan spille alt alle de spil på en fint opløsning selv crysis og har et 8800GT 🤣 men har dog kun 22 tft men det er jo dig der skal besteme 😉
Ja det jo lige det men jeg kan sku ikke blive enig med mig slev så jeg håber at nogle folk med crossfire dukke up og kunne fortælle lidt om de har haft problemer med spil osv 😀
hvis du vil prøve Cross-Fire men stadig være på den sikre side med forhold til SLI, så kan du som Martin siger, tage og finde dig et brugt 3870x2, og er det ikke tilfredsstillende, kan det sælges igen og du kan køre med SLI...
hvis du vil væer sikker så køb det nye ATI eller Nvidia Singel monster grafikkort, jeg mener du får jo ikke 100% mere ydelse af crosfire eller SLI,men på den anden side har selv et 9800gtx og når det ikke kan trække de nyeste spil mere vil jeg sætte det i tripple SLI selv om at det måske ikker er så meget ydelse man får ud af det, men fedt kommer et til at se ud
Der er præcis den filosofi jeg også har købt ny computer efter. Jeg har godt nok lige sendt mit 9800 gtx tilbage, fordi det var i defekt fra starten af... 😕