Er der nogen der ved hvor eller hvornår dette kort kan købes? Er det rigtigt at det har 1gb ddr4 ram? Kan det køre crosfire hvis man har et bundkort med 2x PCIe-16 2.0?
#4 Kender du PowerColor produkter? Det kort er nemlig 600kr billigere end det jeg 3870x2 jeg har kigget på, som er et club 3d. Men hvis PowerColor laver ligeså gode produkter, vil jeg da helt klart vælge dem 😀
De skulle være ligeså gode. Grunden til det er så billigt er at komplett har tilbud på det.
Man kan ligeså godt tage de billige producenter frem for de dyre. Du får ikke bedre ydelse bare fordi det er en anden producent. Det er for det meste bare bundlen der er forskellig.
ok mange tak for den information, vil lige overveje om jeg ikke skulle bestille et i aften så allerede .... kan spare 500kr, og det er da værd at tage med i ens overvejelse 😀
Powercolor har faktisk leget med tanken om et GDDR4-baseret HD 3870 X2. Jeg kan bare ikke finde ud af, om de faktisk har releaset kortet, da der jo ikke er lang tid igen til HD 4xxx serien.
Evt. ville jeg vente med at spendere penge i gfx so far. Vent til GTX-2xx eller HD 4xxx .. Grafikkortene bliver jo forældet MEGET hurtigt.