En der vil skære lidt i mit kabinet?

Case-modding d.  30. maj. 2008, skrevet af CF
Vist: 342 gange.

CF
CF

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2008 23:27:32
Svar/Indlæg:
4689/105
Hej, jeg vil gerne høre om der er en i Fredericia, der kan skære lidt i mit kabinet? Det er de gitre der er ved blæserne jeg gerne vil have væk, da det skaber en del støj, og så vil jeg også gerne have lavet et par huller til nogle ekstra blæsere.

Jeg har ikke værktøjet til det, så vil gerne høre om der er nogle der vil gøre det for mig? Jeg vil da gerne give lidt for det, hvis det er 😉

Det skal helst være i Fredericia, da jeg ikke har bil eller noget.

Er der en der er frisk på det?
MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2008 23:34:11
Svar/Indlæg:
5421/53
Hmm, til at skære gitrene ud, ville jeg bruge en dremel. Har selv prøvet at få mig selv til at købe en, de koster jo næsten ingenting.. For mit CM690 giver sindsyge suse lyde når der er sat 6 blæsere alene i kabinettet 😛

CF

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2008 23:36:48
Svar/Indlæg:
4689/105
#1 Mit laver nemlig også suse-lyde. SKIDETRÆLS når man har 2 dyre Noctua-blæsere som ellers ikke siger noget. Gitrene i det her kabinet er virkelig "grove". Altså der er ikke mange huller som luften kan komme ud af, så det skal presses ud, og det giver mislyde. Så jeg skal have dem skåret ud, og så sætter jeg nogle ordenlige fan-grills i, i stedet for, der ikke har så meget modstand.

Jeg har desværre ikke penge til at købe en dremmel i øjeblikket. Hvis jeg skal købe en skal det være en ordenlig én, og det har jeg ikke lige råd til.