-> #6
Noget i den retning, ja. Deres on-site garanti er noget nærmest genialt.
Hvis ikke jeg var sådan et "geni" til selv at samle mine ting, så ville jeg klart have været en IBM-fanboy af værste skuffe. Jeg har en god kammerat, der er lidt speciel når det kommer til "mærkevarer". Men han satser på kvalitet, og uanset hvordan jeg vender og drejer det, så har han - et eller andet sted - fat i den lange ende.
Bare søg på "on-site"-garanti. Så skal du se løjer. Det er genialt for en fyr som ham (studerer datalogi - Game Development), hvor maskinen bare SKAL virke.
Så ville jeg gerne give lidt ekstra, for at der kommer et bud med dele, så jeg er oppe at køre inden for 24 timer. Og, SÅ meget dyrere er deres varer nu heller ikke.
Ikke hvis du sætter dig ned i 15 minutter og ser på hvad færdigsamlede systemer koster, sammenligner med garanti, levering, software osv.
Jeg har en anden bekendt, som også er lidt af en (læs: MEGET) Linux-freak og genial til programmering. Han har en IBM laptop, med en Pentium III og 2 GB RAM. Alene processoren burde sige noget om computerens alder.
Den virker selv den dag i dag, og de problemer der måtte have været, har ikke generet ham i mere end max. 24 timer. Han behandler sine ting "pænt", men er bestemt ikke forsigtig. En Acer-fuckerlort-laptop ville ikke have overlevet hverken deres eller mit brug i 6 mdr.