Fede spil

Diverse d.  01. juni. 2008, skrevet af Fdane
Vist: 318 gange.

Fdane

Overclocker
Tilføjet:
01-06-2008 17:59:03
Svar/Indlæg:
97/30
Hvilke spil kan i anbefale? Skal have testet min nye maskine, og hygge lidt 😀

Race Driver GRID har jeg lige fået og det er ret fedt og ser pænt ud.

Jeg er ikke så meget til "skydespil," så har lidt svært ved at finde noget der kunne være interessant. Strategispil er heller ikke lige mig. Jeg er vel mere til sjove spil, eller hvad man kan kalde det, med sjove karaktere og sådan. Og spil hvor der skal opklares et mysterie eller noget i den stil.
Men jeg kender bare til nada spil, og vil helst ikke gå ud og købe noget som jeg så ikke vil spille.

Nogen forslag? Så takker jeg mange gange 🙂
darkplayer

Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2008 22:01:50
Svar/Indlæg:
1123/442
Asassins Creed
Oblivion - Game of the year edition
Crysis
Gothic 3
Need for speed
Call of duty 4

Strømskuf

Overclocker
Tilføjet:
01-06-2008 22:05:18
Svar/Indlæg:
389/12
har set du ikke er så meget til skydespil men: det originale F.E.A.R. hvis du ikke har prøvet det før. SKAL spilles om natten med massere af lyd på. helt klart en spændende og (u)hyggelig oplevelse 😀

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2008 22:09:50
Svar/Indlæg:
5750/124
#2 det er mega fedt, specielt hvis du bor i et "levende" hus som siger nogle knirke lyde og lign. det er mega grinern, også selvom det er skydespil. Prøv demo'en hvis der findes en.

Ellers er der jo Need For speed serien, TOCA Driver og Dirt osv. hvis du er til bil spil. Der er også lavet nogle C.S.I. spil, de skulle være nogenlunde 😉

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2008 22:11:05
Svar/Indlæg:
4230/89
#0 jeg kan næsten gætte du har spillet Ace Ventura spillet så 🤣

nu kan jeg faktisk ikke lige komme i tanke om andre spil i den genre.
men som #1 er inde på, så er spil som
The Elder Scrolls IV - Oblivion
og Gothic 3,
rigtig gode RPG's 😉

man behøver ikke være den helt store rollespils nørd for at kunne spille dem, da de er lavet sådan meget "ligetil"
og jeg syntes man bliver meget fanget af historierne, og den frihed man har til selv at vælge hvad man vil osv...

hvis du er lidt mere "hardcore rollespiller" kan jeg da også anbefale Neverwinter Nights 2...
men der er det absolut en fordel at kende lidt til D&D princippet først 😀

Fdane

Overclocker
Tilføjet:
01-06-2008 23:16:08
Svar/Indlæg:
97/30
Ace Ventura spiller??
Vidste jeg sq ikke fandtes. Skal jeg da prøve, han er bare the man 😀

Jeg kender ikke til noget D&D princip 😐
Men Oblivion ser da godt ud. I hvert fald ud fra hvad jeg kan se på youtube.

Jo jeg er en del til bilspil, men der har jeg næsten prøvet det meste efterhånden.

Savner at spille mario igen 😛 Er der ikke kommet noget nyt mario?
En grafisk "flot" udgave?

SPORE Creature Creator ser også ret sjovt ud 🙂 :
http://youtube.com/results?sea...

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2008 23:23:35
Svar/Indlæg:
5421/53
#1 Crysis!??! omgzz .. Har du kun prøvet demo'en eller hvad? 😐

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2008 00:16:03
Svar/Indlæg:
2576/125
#6 Såså, spillet er meget fint. Men ja det er et gennemsnits spil, hvor EA, igen igen, ikke har udnyttet potenialet. Håber to'eren bliver længere, og lidt federe. 🙂

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2008 01:05:17
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Gamle spil holder stadig maks. Her er mine "forslag":
- Mafia (jeg finder det stadigvæk frem, en gang imellem).
- The Curse of Monkey Island
- Need for Speed II SE

Nyere spil - også selvom det er skydespil 😳 :
- Crysis
- Call of Duty 4

"Mellem"-spil:
- Medal of Honor - Allied Assault

Det er vel, i bund og grund, svært at finde spil der sætter din computer til vægs, som samtidig ej heller er et skydespil. Der er et væld af spil, som simpelthen bare er sjove, fordi de har et gameplay der holder maks.

/Nu får jeg sikkert hug\

Jeg synes ofte, at de lidt ældre spil, stadigvæk er dem der tilbyder mest gameplay. Før det hele bare gik ud på, at få smidt spillene på markedet før alle andre, så satte man sig ned, og fik en ordentlig historie på plads.

Dine kriterier lugter lidt hen ad noget adventure (#4 - jeg tænkte også 'Ace Ventura'), så det er bare med at komme i gang 😉

CF

Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2008 01:15:08
Svar/Indlæg:
4689/105
#8 Du har fuldstændig ret med at nye spil bliver dårligere og dårligere med gameplayet. Bare kig på Crysis: Det gennemførte jeg på ÉN FUCKING LØRDAG!!! Altså jeg begyndte også kl 10 og var færdig om aftenen, men alligevel. Jeg må godt nok sige jeg var skuffet!

Alle nye spil skal bare kastes ud, og EA-games er især slemme til det.

Derfor spiller jeg også for det meste rollespil. Elsker historien og at man kan spille det i lang tid. Generelt elsker jeg bare spil med en historie i. Elsker også Star Wars - Knights of The Old Republic serien, da der virkelig er en fed historie i dem!

Neverwinter Nights 2 er et spil jeg kan anbefale! Fed historie og er et RIGTIGT rollespil. Det er ret kompliceret at lære alle ting i det, men det er bare fedt.