Intet Skærmbillede?

Grafikkort d.  02. juni. 2008, skrevet af Syndrome
Vist: 214 gange.

Syndrome

Overclocker
Tilføjet:
02-06-2008 19:43:38
Svar/Indlæg:
2/1
I får lige historien..

Jeg slukkede min computer pga. opdateringer i windows, og tændte den 2 minutter efter igen. Denne gang kom der bare ikke et skærmbillede frem. Ikke engang boot. Jeg roder så rundt med computeren længe, og tester alt der kan testes - Ram, HDD, Grafikkort m.m.. Da det stadig ikke virker, går jeg ned med den til reparation.

Jeg har nu lige fået min computer tilbage - og den skulle nu virke.. Det viste sig at være pga. et knækket kabel. Jeg satte min computer til.. Men det præcist samme skete igen.. Intet skærmbillede, eller boot.

Jeg ringer så til forhandleren, og han fortæller at de har fået startet computeren op i XP, efter de skiftede kabler..

Nu fatter jeg så ikke hvorfor den gør det præcist samme igen?

Hvad gør jeg forkert? Jeg er alt alt alt for forvirret lige nu.. Heelp! :)
Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
02-06-2008 20:24:48
Svar/Indlæg:
5363/442
Er den helt død, eller er det kun billedet der mangler?

Syndrome

Overclocker
Tilføjet:
02-06-2008 20:38:12
Svar/Indlæg:
2/1
Blæsere og alt går i gang.. og det hele lyser som det skal.. der kommer bare intet frem på skærmen..

Jeg kan dog heller ikke skubbe CD-Drevet ud når den er "tændt".. så tror ikke den kommer særligt langt i forløbet..

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2008 20:41:25
Svar/Indlæg:
5421/53
Prøv at tage alt fra, og kun start med de nødvendige ting, som harddisk, grafikkort, bundkort, cpu og så få ram som muligt 😉

Syndrome

Overclocker
Tilføjet:
03-06-2008 12:23:04
Svar/Indlæg:
2/1
Har fundet ud af at computeren godt gider at tænde - men kun hvis den er varm..

Spørgsmålet er så.. har en af jer en smart metode til at få computeren varm hurtigt?

Jeg smider computeren ned til rep igen i morgen, men vil gerne have den tændt, så jeg kan overføre nogle vigtige dokumenter til min bærbar..

Any ideas?