michael moores film giver, syntes jeg, et godt billed af de samfund mennesker i USA lever i, og samfund, bliver skabt af befolkningen...
derfor konkludere jeg hver eneste gang jeg ser en af hans film, at der er et eller andet gruelig galt derovre...
det med olien,
jammen det er da fint nok at mange af staterne går ind for at skære ned på Co2 udslippet, men at de så ikke gør noget ved det er bare en skam...
USA er stadig ikke med i Koyoto aftalen, hvilket gør dem til et af de eneste lande i verden som ikke er medlem(hvis man ser bort fra udviklingslande, og 3d verdenslande)...
og til det med deres talkshows...
jeg har desværre været så uheldig nogengange at zappe hen over noget som fks letterman, eller nogle af de andre shows de laver,
og det er da virkelig underholdning på så lavt et plan at man tror det er løgn...
hvordan folk i USA kan have så lidt at lave, at de rent faktisk syntes sådan noget der, er sjovt!?? når det bare er det samme igen og igen, hver eneste dag
nu var det jo min far lige var kommet hjem derfra, og han var godt nok træt af deres fjernsyn, "magen til ligegyldig underholdning skal man lede længe efter"...
og deres reklamer er alle sammen om mirakelkure, og "tab-dig-10kg-på-en-uge" dimser...
allesammen ting som vi herhjemme ganske udemærket godt ved IKKE virker,
og dog alligevel er den gennemsnitlige amerikaner dum nok, til at man kan tjene gode penge ved at sælge sådan noget der...