-> #0
Nu vil jeg godt tillade mig at være lidt af et svin, når nu alle (RETTET TIL: "de fleste"*) andre roser dig.
Jeg synes simpelthen det ser for ræderligt ud 😐
Hvis det er første gang du eksperimenterer, så burde du have øvet dig på en gammel printplade el.lign.
Første regel er, at grunde. Det kan ikke understreges nok. Det er for ærgreligt, for uden grunder, stiger risikoen for, at lortet begynder at løbe, og når du så skal male over igen, så kommer det til at se endnu mere elendigt ud. Især fordi du ikke kan komme til at slibe i bund og gøre det om :no:
Jeg håber - og det mener jeg inderligt - at det kommer til at se godt ud. Men du har i hvert fald ikke gjort det nemt for dig selv.
Ikke desto mindre, så skal du have ros med på vejen. Der er ikke den store hurdle i at male ens hardware. Det kan sagtens holde til det, så længe man tænker sig om. De fejl man kan nå at lave, kan man altid huske til næste forsøg.
Personligt, så havde jeg nok dækket sokler osv. af med malertape, og ladet deres farver forblive som fabrikanten havde tænkt det. Det er møgsvært, og derfor en god idé lige at øve sig først.
Mht. kabler osv. Så vil jeg klart anbefale dig at overveje at købe kabler i den pågældende farve. Når det kommer til strømforsyning (og dertilhørende kabler), så vil en omgang sleeves, være særdeles passende. Det kan godt komme til at se grimt ud, hvis du maler dem.
Jeg glæder mig til at se det endelige resultat 🙂
PS.: Jeg har selv overvejet en omgang maling og glimmer (frost-effekt), i min computer 😳
* - Med stor hjælp fra CF og Saiot