Jeg må desværre meddele, at det tilsyneladende ikke decideret skyldes driveren. Hvis jeg kører med v8.4 så er der nogle problemer med dual display, hvor den nogen gange glemmer opsætningen. Når jeg kører med v8.5 så er disse problemer fikset.
Jeg har dog nu fundet frem til, at lige meget hvilken driver jeg kører med, så crasher AutoCAD programmerne efter at du har brugt dem i et stykke tid. Eftersom det først opstår efter lidt tid, tænkte jeg at det kunne være temperaturerne så jeg fyrede op for Prime95, 3dmark06, ... og CPU'ens kerner gik maksimalt op på 52C hvor GPU maksimalt lå på 55C. Dette er bestemt ikke for meget, så det er ikke her problemet ligger.
Det næste jeg vil prøve er, at gøre brug af et GeForce 6600GT i samme maskine for at se om problemet forsvinder. Dernæst vil jeg også prøve at køre en omgang memtest86, for 100% at udelukke dens ram.
Jeg vender tilbage med nogle svar indenfor nogle dage, men jeg kan sige at problemet kun opstår med 3870 TOP og ikke det alm. 3870 fra ASUS. Det er helt sikkert et bugged kort, det er jeg næsten sikker på.