Jeg vil følge med her .. ikke fordi jeg har tænkt mig at skifte nu men jeg kunne da bestemt overveje det hvis mit air flow ikke kan holde temperaturene nede når nu jeg snart starter et temmelig vildt oc forsøg.
Vandkøling, hvad er folks erfaringer .. Jeg vil sige max 2000kr for et kit .. Hvad skal man gå efter? Mest vil jeg nok kun få brug for vandkøling til netop cpu'en men det kan da ske at jeg vil få grafikkort, chippen, ram osv vandkølet ..
D-tek Fuzion V2 ~ 400 kr, tag evt XSPC Delta eller Edge lidt billige knap så gode. DDC 18 watt + XSPC reservoir top ~ 6-700 kr, evt tag den billige DDC 10 watt og spar en 100-150 kr XSPC Dual eller Triple ~ 2-300 kr
I alt 1200 - 1400 kr
Så skal der væske, fittings, slanger og blæsere til det koster ca. 3-400 kr.
Hvordan med de iforvejen komplette kits? Er de til noget eller hvordan?
Vil lige tilføje at hvis man endelig skifter fra luft til vand så skal man da have det bedste .. det min mening ihvertfald .. altså er jeg villig til at smide op til 3k ialt .. hehe .. men det bliver skam ikke endnu 😛
jeg er af den opfatning, at det ikke kan betale sig at smide 2000 kr. for et vandkølingssæt, når man kan få f.eks. Vapochill LS for deromkring. Solgte min for 2200 kr. afhentet her den anden dag. Det er nooooooooooget så meget bedre med en stærk kompressor fremfor vand.