Overclocker
Tilføjet:
03-06-2008 22:41:52
Svar/Indlæg:
8/6
Hey.
Har lige købt lidt til compen i form af 2GB ekstra ram så kører nu med 4x1 GB Corsair XMS2 ram.
Problemet jeg så desværre har fået er at der MÅSKE er ram fejl ???
Jeg skulle til at logge ind i world of warcraft og DING, " memory could not be read ".
Tager det ik så tungt da det sket før over småting, så vælger og prøve at geninstallere det, her oplever jeg nu at jeg ikke kan installere noget da den kommer med en advarsel om at mit system muligvis fejler noget.
Jeg har så siden her til aften testet samtlige klodser, og her kommer det jeg intet fatter af.
Har testet med samtlige fire klodser ram i maskineriet, hvorefter den kommer med fejl temmeligt hurtigt.
Herefter har jeg så taget alle klodser ud og kørt dem igennem memtest 86, klods for klods, med 2 omgange hver for at være sikker ( nåede end ikke 30% med alle klodser i før den konstaterede fejl, så nøjes med 2 gange igennem ).
Her kører den dem igennem de to gange UDEN(!) at melde fejl på nogle af dem.
Har prøvet forskellige ram slots for at udelukke der måske skulle være noget galt, men ser ikke ud til det.
Håber virkelig nogle har en ide om hvad der er galt, kan jo ikke rigtigt sende rammene tilbage eftersom at de intet viser i test hver for sig :(