Du har helt misforstået hvad det er jeg har skrevet. Det jeg skriver er, at folk der snyder andre f.eks ved salg af hardware over nettet er for det meste syge mennesker - det er altså ikke dig jeg refererer til.
Nu har jeg ikke været og overvære den situation du har været i med ham der snød dig. Uanset hvad, så kan man i den situation ikke forsvarligt, og med sin egen samvitighed i behold, tage imod penge fra en person, der er hylet helt ud af den. Det du skulle ha' har du fået gange to + lidt mere endda. Der er vi måske forskellige, men jeg ville ikke ta' imod noget, andet end hvad der er mit i sådan en situation.
En helt anden ting er, at man slet ikke behøver at være voldelig, eller for den sags skyld sige man vil være det. Det handler om måden man optræder på, og når du så tydeligt kunne se han har været bange for dig, så har der jo nok været en grund til det.
Uanset hvad, så har jeg ikke sympati med dig, alene af den grund, du er gået derfra med mere end dobbelt så meget som du kom for - og dermed har du udnyttet situationen, og så er det ikke meget forskel på jer to.
Mvh. Mads 🙂