Hjælp til Gears of war.

Litteratur d.  04. juni. 2008, skrevet af Rico
Vist: 220 gange.

Rico

Overclocker
Tilføjet:
04-06-2008 20:08:16
Svar/Indlæg:
2/1
Halløjsa

Sidder her med min fætters bærbar en HP notebook dv9848 med et 8600M GS gfx T8300 cpu 3gb ram v osv ganske fin bærbar.
Men han har nogle problemer med gears of war. Når vi installere det så kommer den op med at den vil opdatere gfx til driver version 169,44 og den fører så en ind på nvidia's hjemmeside hvor man kan finde driveren. Så kommer problemet. Når man kommer ind på nvidia hjemmeside og skal søge efter gfx så findes det ikke
Den kan kun finde 8700gt og det kan vi jo ikke bruge til en skid
Hva kan vi lige gøre??
Google er heller ikke lige vores ven der kom en masse links op med drivere men lige så snart vi vil installere dem så kommer den bare med at driveren ikke duer på vista selv om det er en vista driver som vi har downloadet
Jeg giver snart op så håber på at der måske var nogle herinde som måske kunne hjælpe?? 😛
MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
04-06-2008 20:10:40
Svar/Indlæg:
5421/53
Mange mobile grafikkort kræver at du downloader dem fra Producentens hjemmeside (I dette tilfælde HP) Da de laver en del ændringer i den osv..

Ellers læste jeg en der linkede til en side der vidst hed mobiledrivers.??? Prøv at søge på det evt.. er ikke sikker på adressen er den rigtige 😛

Rico

Overclocker
Tilføjet:
04-06-2008 20:19:28
Svar/Indlæg:
2/1
Tak for tippet !
vil lige se om jeg kan finde noget der så 😉
Men fandme træls jeg ikke kan få det op at kører , har downloaded et hav af forskellig drivers , som den selv spørger om , men siger den ikke passer til den installerede hardwar på min com!

DanishGuy

Superbruger
Tilføjet:
04-06-2008 23:22:43
Svar/Indlæg:
743/80
Kan du ikke finde noget der, så skal du finde den nyeste nVidia driver rebuilded til din GFX her:

www.laptopvideo2go.com

Finder lige præcist link til din driver 2 sek :)

Wtf de har ikke så "NY" driver derinde.. wierd..

Nyeste jeg kan finde så:

http://www.laptopvideo2go.com/...

ForceWare X 167.43 for Windows Vista 32bit

Rico

Overclocker
Tilføjet:
06-06-2008 17:44:12
Svar/Indlæg:
2/1
Nu har jeg prøvet at installere den der driver , og 3 andre forskellig drivere ! , Når jeg prøver at installere siger den : " Installationsprogrammet har registreret, at det andvendte operativsystem ikke er windows vista [32 bit]. installationsprogrammet og de tilhørende drivere er udviklet til kun at kører under windows vista [32bit]

Hvilket jeg ikke forstår den siger , når jeg ved min operativesystem er 32bit ? hmn , underligt !